|
tel. 22 [zasłonięte] 22
tel. 22 [zasłonięte] 67
fax 22 [zasłonięte] 68
[zasłonięte]@MegaPrezent.pl
GG:
Formy płatności:
- PayU (Allegro)
- pobranie
- przelew
- raty
- leasing
- karta (w punkcie odbioru)
- gotówka
Dane do przelewu:
NetPartner Polska Sp. z o.o.
BANK PKO BP S.A.
80 1020 [zasłonięte] 1 [zasłonięte]0970002 [zasłonięte] 023033
W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI.
Raty
Leasing
Oferujemy możliwość leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1845 PLN.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.
Transport i wysyłka
Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi oraz Pocztą Polską, co pozwala nam dostarczać przesyłki często, w czasie krótszym niż 24 godziny.
Odbiór osobisty
Zakupiony towar można odebrać w naszym Punkcie Odbioru w Warszawie przy ulicy Londyńskiej 34/1,
telefon 22 [zasłonięte] 67.
Ze względu na bogaty asortyment,
nie wszystkie produkty są dostępne "od ręki" w naszym Punkcie Odbioru. Część sprzedawanych przez nas produktów znajduje się w magazynie zewnętrznym, a ich dostawa do Punktu Odbioru zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny.
Dlatego o gotowości towaru do odbiory informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Uwaga nie wszystkie nasze aukcje posiadają możliwość odbioru osobistego, szczegółowe informacje na temat dostępnych form dostaw znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność".
Wyświetl większą mapę
|
51. Stan
Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj. Nowy, 51. Stan…
51. Stan to gra karciana osadzona w uniwersum Neuroshimy, bestsellerowej gry fabularnej wydawnictwa Portal. Gracze wcielają się w role przywódców jednej z czterech frakcji (Mutanci, Kupcy, Nowojorczycy lub Appalachianie) i próbują rozwinąć swoją potęgę. Budują nowe Lokacje, podpisują Umowy, starają się atakować słabszych sąsiadów, by dostarczyć do bazy Zdobycze.
Mechanika gry opiera się na nowatorskiej regule pozwalającej użyć każdej z kart lokacji w grze na jeden z trzech sposobów – gracz sam decyduje, czy posiadaną kartę (np. Stacji paliw) chce wystawić jako Lokację, czy chce ja napaść i wystawić jako Zdobycz czy też chce z nią nawiązać handel i wystawić ją jako Umowę. Olbrzymia ilość decyzji, jakie mają gracze, bogactwo fabularne, sprawiają, że gra jest nieprawdopodobnie emocjonująca i posiada bardzo wysoki współczynnik regrywalności.
Jak to działa?
Z każdą lokacją w grze gracze mogą nawiązać kontakt na jeden z trzech sposobów. Na przyklad widzisz na horyzoncie starą "Radiostację" i:
- albo napadasz ją i kradniesz sprzęt,
- albo nawiązujesz z nią współpracę i będziesz mógł z niej korzystać co turę,
- albo budujesz tory , przyłączasz ją do siebie i masz ją na wyłączność na zawsze.
Jedna karta, trzy możliwości, dziesiątki decyzji.
Autorem gry jest Ignacy Trzewiczek. Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy, czas rozgrywki nie przekracza godziny. Grafiki do gry wykonali znani fanom NS ilustratorzy, m.in. Mariusz Gandzel, Piotr Foksowicz, Tomasz Jędruszek.
Więcej o grze można przeczytać w serii artykułów:
- Jestem wariatem
- Potencjał prototypu
- Przygody z testerami
Mechanikę gry przybliża seria artykułów publikowanych w serwisie BGG (w wersji angielskiej):
- Develop your State
- Development
- Use it or lose it
- Hey! Interact with me!
- Break free!
Ignacy Trzewiczek (ur. w 1976 roku, Katowice): jeden z najpopularniejszych polskich autorów gier, twórca stojący za takimi przebojami jak Machina, Zombiaki, Witchcraft czy Neuroshima RPG.
Zajmuje się zawodowo tworzeniem gier i pisaniem artykułów o grach od 1999 roku, to znaczy od momentu powstania wydawnictwa Portal.
|