Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

(-50%) ATOMÓWKI ATAK KLONÓW SUPERCENA

18-01-2012, 16:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.90 zł     
Użytkownik JACEKDOBRYNIN
numer aukcji: 2037888518
Miejscowość Dobrynin
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 22:19:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PREZENT - MIKOŁAJ LUB ŚWIĘTA 

TANIA KSIĘGARNIA "ZBYSZKO"

PARAGON LUB FAKTURA

WYPRZEDAŻ NOWYCH KSIĄŻEK - ZA POŁOWĘ CENY

- nie czekaj aż ktoś cię uprzedzi

KURIER = PŁACISZ TYLKO RAZ NIEZALEŻNIE OD ILOŚCI

poczta  - z mienna opłata od wagi

ATOMÓWKI ATAK KLONÓW SUPERCENA 

u mnie tylko 9,90 zł  detal = 19,90 zł 
 


Atomówki: Atak klonów straszliwego Mojo Jojo to gra edukacyjna zrealizowana przez specjalistów z firmy Riverdeep z myślą o dzieciach w wieku szkolnym (uczniowie szkół podstawowych). Jak wskazuje sam tytuł, bohaterkami są Atomówki, trzy małe dziewczynki o niewyobrażalnej mocy, które stawiają czoła różnym czarnym charakterom - tym zarazem jest to Mojo Jojo. Przy pomocy stworzonej przez siebie armii klonów, próbuje on przejąć władzę w miasteczku Townsville. Atomówki muszą najpierw uporać się klonami zdobywając ich chipy pamięci. Droga do pokonania przeciwników wiedzie przez trzy główne zestawy mini-gier, tj.: Skyscraper Chaser (zestaw gier rozwijających wiedzę z zakresu matematyki), Letterbugs (ćwiczenia z zakresu pisowni wyrazów) oraz Zap the Map (zadania specjalistyczne/kierunkowe). Zdobyte moduły pamięci można następnie wykorzystać w grze polegającej na łamaniu haseł (rozwija zasób słownictwa). Po jej zaliczeniu odkrywamy sekrety Mojo Jojo i doprowadzamy do jego upadku.

Gra została tak napisana by dzieci podczas wesołej zabawy opanowywały nowe umiejętności w zakresie matematyki oraz języka polskiego. Program zawiera zadania ćwiczące dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie, a także rozwijające znajomość figur geometrycznych. W części poświęconej językowi dziecko uczy się rozumienia ze słuchu, poprawnej wymowy, rozszerza słownictwo oraz rozwija umiejętność czytania. Zadania zostały opracowane w taki sposób, by umożliwiały użytkownikowi ćwiczenie zdolności logicznego i krytycznego myślenia oraz umiejętności rozumienia i wykonywania poleceń. W każdej chwili dziecko może skorzystać z pomocy profesora Atomusa. Dzięki pięciu „poziomom niebezpieczeństwa” gracz bez trudu dostosuje stopień trudności gry do swoich możliwości. Opcja autodopasowania poziomu sprawia, że program sam ustawia trudność zadań w zależności od postępów dziecka. Rodzice mogą śledzić jego osiągnięcia, co umożliwia im ocenę jego rozwoju w różnych dziedzinach. Program zawiera także zadania do drukowania.

 
 

TEL. 781[zasłonięte]344

  

 wpłaty na rachunek

  

Ewelina Opiela Tuszyma 539

ALIOR BANK 73 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 110684

 

(-50%) ATOMÓWKI ATAK KLONÓW SUPERCENA