2. Szczegóły oferty i procesu preclowania.
Szczegóły oferty.
| Ilość dodanych artykułów: |
400+100=500 |
| Ilość linków w jednym artykule: |
od 1 do 3 (zróżnicowana ilość linków wygląda naturalnie dla Google) |
| Ilość fraz w jednym artykule: |
od 1 do 5 |
| Podlinkowanie: |
tak, losowo (losowe podlinkowanie wygląda naturalnie dla Google) |
| Pingowanie: |
tak, losowo (również losowe pingowanie wygląda naturalnie dla Google) |
| Długość pojedynczego artykułu: |
od 1000 do 1500 znaków (w zależności od użytych synonimów; to optymalna długość) |
| Ilość artykułów bazowych: |
3 |
| Ilość wersji dodawanych artykułów: |
500 |
| Czas dodania artykułów: |
maksymalnie 60 dni |
Podsumowując:
Po przesłaniu przez Ciebie danych dotyczących Twojej strony internetowej pisane są
3 artykuły bazowe (
a nie 1 jak u konkurencji), przeznaczone do wpisów w preclach. Następnie artykuły te są redagowane, i za pomocą synonimów tworzone jest
500 odrębnych artykułów o długości od ok. 1000 do 1500 znaków. W każdym artykule umieszcza się od 1 do 5 słów lub fraz kluczowych oraz od 1 do 3 linków do promowanej strony internetowej. Taka metoda pisania i publikowania artykułów ma na celu możliwie największe zróżnicowanie publikowanej treści. Wpisy publikowane są systematycznie (a nie wszystkie jednocześnie) a po publikacji część z nich jest dodatkowo pingowana oraz podlinkowywana co przyspiesza i wzmacnia efekt preclowania. Wszystko po to, by wpisy do stron Presell page wyglądały jak najbardziej naturalnie dla Google.