Nokian WR A3
Opony WR A3 zostały skonstruowane aby zapewnić precyzyjne prowadzenie samochodów mogących rozwijać duże szybkości.Ten przyjacielski dla środowiska najwyższej jakości produkt zawiera w sobie trzy ważne elementy:nanotechnologię,olej canola i wyjątkowe zimowe doświadczenie producenta, które zapewniają bezpieczną jazdę w zmiennych warunkach pogodowych typowych dla Europy Centralnej.
Sportowo wyglądający bieżnik WR A3 posiada asymetryczny tzw.(inside/outside) bieżnik dzięki któremu znakomita przyczepność jest zapewniona nawet przy dużych szybkościach.Rzeźba bieżnika z tzw.wewnetrznym barkiem umożliwia wydajne odprowadzanie wody i błota pośniegowego.
Nano-struktura dzięki nano-technologii zdecydowanie polepszyła prowadzenie i kontrolę podczas pokonywania zakrętów, zmiany pasów ruchu i nagłego omijania przeszkód a także kiedy samochód znajduje się w ekstremalnych warunkach na śliskiej nawierzchni. Mieszanka wykorzystana do budowy bieżnika tzw.kriogeniczna mieszanka canola jest unikalnym produktem łączącym w sobie: naturalny kauczuk,silikę i olej canola co optymalizuje przyczepność na śniegu, wodzie i zapobiega nadmiernemu zużyciu bieżnika podczas charakterstycznej dla tej części Europy dużej zmienności temperatury.
Półokrągłe wgłębienia na bokach wzdłużnych żeber bieżnika wzorem przypominające piłkę golfową schładzają oponę minimalizując generowanie ciepła i przyczyniając się do dłuższej jej żywotności.
* perfekcyjna przyczepność i prowadzenie w każdych zimowych warunkach
* stała i łatwa kontrola nawet przy dużych szybkościach
* wyjątkowo niskie opory toczenia = oszczędność paliwa i ochrona środowiska
Cechy opony:
- stabilność przy większych prędkościach – nowoczesna asymetryczna rzeźba bieżnika poprawia usuwanie błota i wody spod opony,
- lepsza kontrola samochodu na zakrętach i podczas omijania przeszkód – nowoczesna konstrukcja opony oparta na nanotechnologii poprawia osiągi na śliskiej nawierzchni,
- optymalna przyczepność zimą, na mokrej nawierzchni i zwiększona odporność na zużycie – mieszanka gumowa składa się z krzemionki, kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego,
- mniejsze wydzielanie ciepła, większa trwałość i cicha praca – półokrągłe wgłębienia przy rowkach bieżnika zmniejszają opory toczenia, spalanie paliwa oraz minimalizują poziom hałasu generowany przez oponę w czasie pracy,
- komfort podróżowania – technologia Silent Sidewall – pasek na boku opony tłumi drgania powstające podczas jazdy,
-
wskaźnik zużycia bieżnika – pokazuje kiedy opona nadaje się do wymiany (bloczek z płatkiem śniegu między rowkami bieżnika – płatek pozostaje widoczny do głębokości 4 mm bieżnika),
-
ściana boczna zawiera informacje o zalecanym poziomie ciśnienia – utrzymywanie prawidłowego ciśnienia w kołach zmniejsza ryzyko uszkodzenia i zmniejsza zużycia paliwa..