Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

4TANIA HP DJ F4280 DRUK/SKAN/XERO + HP 300 XXL VAT

26-07-2014, 18:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 125 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 125 zł     
Użytkownik okazjenet1
numer aukcji: 4370699051
Miejscowość Bielsko-Biała
Kupiono sztuk: 4    Licytowało: 4    Wyświetleń: 130   
Koniec: 26-07-2014 18:27:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Technologia druku: Atramentowy
Polskie menu (wyświetlacz urządzenia): Tak
Rodzaj druku: Kolorowy
Format papieru: A4 (210 x 297 mm), A5 (148 x 210 mm)
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze konta:

pawelloco1

Przesyłki kurierskie

Przesyłka kurierska: 25,00

Przesyłka kurierska

pobraniowa:30,00

Toner Hp Lj 1010/1020

12 Xl - 25 zł

http://alle/show_user.php?uid=19[zasłonięte]533

URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE


HP DESKJET F 4280

DRUKARKA

SKANER

XERO

KABEL USB

ZASILACZ

KABEL ZASILAJĄCY

KOMPLET TUSZY ZAMIENNYCH 300XL CZARNY + 300XL KOLOR

HP DESKJET F 4280 to urządzeniem wielofunkcyjnym z ekranym dotykowym służącym do codziennego drukowania zdjęć oraz kopiowania i skanowania. Zapewnia wysoką jakość zdjęć i fotografii ponownie wydrukowanych, wraz z laserową jakość tekstu i żywym kolorem grafiki dla drukowanych dokumentów.

SPRAWDŹ NASZE INNE KONTA:

pawelloco1

http://alle/show_user.php?uid=19[zasłonięte]533

BEZPOŚREDNI DYSTRYBUTOR STOKÓW MAGAZYNOWYCH

DRUKAREK POCHODZĄCYCH Z WYSTAW SKLEPOWYCH, MARKETÓW

DRUKARKI NOWE

TOWAR PRZED WYSYŁKASPRAWDZONY I PRZETESTOWANY

OPAKOWANIE ORYGINALNIE.

GWARANCJA 12 MIESIĘCY

DOOR TO DOOR

DZIAŁA POD WIN XP, VISTA, 7 ,8

DANE TECHNICZNE:

unkcje urządzenia;
drukarka ;
kopiarka ;
skaner;


Producent
  • HP
Kod producenta
  • CB656B

DRUKARKA

Szybkość druku kolor
  • 5 stron na min.

FAKS

Rodzaj faksu
  • Brak telefonu i faksu

TECHNICZNE

Maksymalna wielkość formatu
  • A4

ZŁĄCZA

Interfejs
  • USB
Obsługa sieci
  • Brak obsługi sieci

Wystawiamy faktury Vat lub Paragon

do każdego zakupionego towaru.

Jesteśmy uczestnikiem Programu

RZETELNA Firma

Sprawdź naszą rzetelność n

http://www.rzetelnafirma.pl/09LZOB7K

kontakt:

607-[zasłonięte]-663/ 33 497 08 20

e-mail: [zasłonięte]@poczta.onet.pl

DANE DO WPŁATY / SIEDZIBA FIRMY

F.H.U." LOCO " PETEREK PAWEŁ

43-300 BIELSKO-BIAŁA

UL. GRAZYŃSKIEGO 12

nr.konta: 30 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]142[zasłonięte] 3992 4471

ZAPRASZAMY!!!

SIEDZIBA FIRMY: UL. GRAŻYŃSKIEGO 12 - ZA PARKINGIEM SFERA I W BIELSKU-BIAŁEJ

ZAPRASZAMY !!!

UWAGA: NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 334[zasłonięte]820

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [zasłonięte]@poczta.onet.pl lub telefonicznie: 334[zasłonięte]820 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.