czasem też pali się ASP,ASR,ASC,DSC,TC ...
bądź raz włącza się lub wyłącza albo po przejechaniu jakiejś
odległości zapala się kontrolka to na 99,99%
masz uszkodzony sterownik ABS.
Usterka mogła też występować stopniowo aż do stałego palenia się kontrolek.
Po podłączeniu pod interfejs diagnostyczny wykazuje błąd:
-czujnik prędkości koła
-Błąd elektrozaworu
-czujnika ciśnienia w układzie ABS
-przekaźnik silnika (pompy)
-brak łączności z komputerem
-silnik pompy przekażnik pompy
C1000 mercedes
UWAGI:
Czasem nie działa tez
licznik,prędkościomierz,ekonomizer,tempomat,automatyczna skrzynia
w niektórych przypadkach potrafi włączyć tryb awaryjny.
ZALECENIA:
Należy sprawdzić w zależności od błędu:
-bezpieczniki
-2 masy i 2 zasilania dochodzące do wtyczki
-instalacje,przewody
i inne
Uwaga w każdym samochodzie może wystąpić inny błąd lub objaw usterki opisaliśmy niektóre z wielu uszkodzeń sterowników pomp ABS.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu dokładnej weryfikacji.
Dzwoniąc proszę na wstępie rozmowy podać jaki moduł państwo
chcą naprawić np: absu, pompy wtryskowej, silnika,skrzyni biegów, turbiny, wspomagania, czujnik inne. Następnie podać Markę, model, rok, pojemność.
Mile widziany kod usterki a jeżeli to nie wystarczy opis uszkodzenia.
ZADZWOŃ 505-[zasłonięte]-925