Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

4. Współczesny marketing. Filozofia, strategie

12-07-2012, 17:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2395452869
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-07-2012 01:35:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 8,50 zł

2 książki - 10,00 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie


Wysyłka zaraz po zaksięgowaniu kwoty

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane
Angielski Diety Moja Firma Moja Firma

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


Ireneusz Bielski
Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty.
Cena: 36.00 PLN
Ilość stron: 474
Oprawa: miękka
ISBN: 83[zasłonięte]88607-5
Wydawnictwo: Studio Emka

Kilka słów o...

Niektóre klasyczne instrumenty analityczne marketingu są jeszcze mało spopularyzowane. Jednocześnie nie spełnia oczekiwań dzisiejszych menedżerów większość podręczników dotychczas na ten temat napisanych.

Oto niektóre z zalet książki I. Bielskiego:
- zawiera oryginalną, kompletną klasyfikację przewag konkurencyjnych
- przedstawia model strategii przedsiębiorczej bazującej na metodach inwentycznych
- opisuje nowe techniki analizy portfelowej
- proponuje nowy sposób analizy barier rynkowych
- zawiera przykład wykorzystania teorii gier w zarządzaniu marketingiem
- zawiera elementy ekonomicznej analizy przestrzennej, dotychczas nie prezentowane w podręcznikach marketingu.

Książka Bielskiego jest pomyślana jako podręcznik akademicki, może jednak równie dobrze służyć menedżerom chcącym samodzielnie zgłębiać tajniki marketingu.

Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

  • Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 36,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka