Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

4 GRY AKCJI

18-01-2012, 16:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 25 zł     
Użytkownik maciejka59
numer aukcji: 2045352146
Miejscowość RADZYMIN
Wyświetleń: 17   
Koniec: 15-01-2012 19:02:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mam do sprzedania 4 gry akcji na PC, Ghost Recon Advanced Warfighter, Enter The Matrix, IGI - 2 Covert Strike i FEAR Extraction Point. Gry używane (oprócz FEAR). Gry w dobrym stanie.

 

Ghost Recon Advanced Warfighter 

 

Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City. Wówczas to, w czasie trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady, meksykańscy rebelianci porywają prezydenta USA. Wcielamy się w członka oddziału „Duchów” i wyruszamy do centrum konfliktu trwającego w Mexico City, aby przywrócić tam ład i porządek oraz uratować głowę „największego z mocarstw”.

Nowa gra to oczywiście nadal realistyczny symulator walki małym oddziałem żołnierzy w terenie zurbanizowanym. Oznacza to, że nie wystarczy tu lecieć przed siebie i zabijać wrogów jednego za drugim, gdyż taka taktyka szybko kończy się śmiercią gracza i jego podkomendnych. Należy dokładnie planować akcje, wykorzystywać teren do osłony, w zależności od panującej sytuacji wydawać odpowiednie rozkazy żołnierzom, tj. atakować, wycofywać się, okrążać, zmienić pozycję etc. Autorzy gry wyposażyli ją w rozbudowany moduł sztucznej inteligencji, w związku z czym sterowane przez komputer postacie zachowują się racjonalnie - żołnierze obu stron pod ostrzałem szukają schronienia, porozumiewają się miedzy sobą itp.

Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo. 

 

 Enter the Matrix

 

Enter The Matrix to przygodowa gra akcji osadzona w realiach znanych z legendarnego filmu Matrix, stworzona w firmie Shiny Entertainment, znanej z takich tytułów jak: Sacrifice, Messiah czy MDK. Fabuła gry oparta została na scenariuszu napisanym specjalnie dla niej przez samych braci Wachowskich. Zarówno czas jak i miejsce akcji gry pokrywa się z akcją filmu Matrix: Reloaded. Film jak i gra opowiadają dwie samodzielne historie, jednakże jak twierdzą sami twórcy, Enter The Matrix jest dopełnieniem Matrix: Reloaded, dlatego też by poznać i zrozumieć wszystkie aspekty fabuły filmu trzeba zagrać w ową grę.

W Enter The Matrix wcielamy się w jedną z dwóch postaci, Niobe lub Ghosta. Oboje są częścią tej samej grupy ludzkich rebeliantów co bohaterowie pierwszego filmu serii Matrix, tj. Morpheus, Trinity oraz Neo. Niobe to kapitan okrętu Logos, najszybszej i najmniejszej jednostki we flocie rebelianckiej, zaś Ghost to pierwszy oficer owej jednostki i spec od wszelakiej broni. Przed nami fascynująca przygoda opowiadająca o walce ludzi z maszynami, pełna elementów znanych z filmów, tj. widowiskowej walki wręcz, strzelanin, włamywania się do systemów komputerowych, a nawet sterowania okrętem Logos. Na nudę wprost nie można narzekać, a w zależności od zaangażowania i preferowanego stylu rozgrywki tytuł ten oferuje od 10 do 50 godzin satysfakcjonującej rozrywki.

Gra zrealizowana jest z użyciem bardzo dobrej trójwymiarowe grafiki z iście Hollywoodzkim rozmachem i jakością wykonania. Zawiera ponad 1000 unikalnych sekwencji ruchu postaci (motion control moves), ponad dwie godziny przerywników filmowych, za zrealizowanie walk Kung Fu odpowiedzialny był znakomity choreograf scen walki Yuen Wo Ping, a głosy poszczególnych bohaterów zostały podłożone przez autentycznych aktorów z filmu. Naturalnie spotkamy się również unikalnymi systemami „Bullet Time” oraz „hacking system”.

 

 

IGI 2: Covert Strike

 

 

Sequel znanej gry akcji FPS - Project I.G.I. stworzonej przez norweską firmę Interloop Studios. Gracze ponownie stają się byłym żołnierzem sił specjalnych SAS, Davidem Jones’em, który jako członek organizacji I.G.I. samotnie wykonuje szereg tajnych misji bojowych.

I.G.I.2: Covert Strike to sequel znanej gry akcji FPS - Project I.G.I. stworzonej przez norweską firmę Interloop Studios. Akcja gry utrzymana jest w podobnym do części pierwszej charakterze. Gracze ponownie stają się byłym żołnierzem sił specjalnych SAS, Davidem Jones’em, który jako członek organizacji I.G.I. samotnie wykonuje szereg tajnych misji składających się na trzy połączone kampanie umiejscowione w Rosji, Libii i Chinach.

Twórcy poprawili AI komputerowych przeciwników, wrogie oddziały wykorzystują rzeczywistą taktykę walki stosowaną przez współczesne armie i działają w sposób zorganizowany. Znacznie poszerzono asortyment dostępnej broni. Gracze otrzymują do dyspozycji różnego rodzaju pistolety, strzelby, karabiny oraz wyrzutnie rakiet. Trójwymiarowy świat gry wykonany został przy użyciu zmodyfikowanej wersji poprzedniego silnika, dzięki czemu I.G.I.2 bardzo wiernie odtwarza otoczenie oraz zróżnicowane warunki atmosferyczne. Gra posiada specjalny tryb multiplayer pozwalający na rozgrywki drużynowe. 

 

 

F.E.A.R.: Extraction Point

 

 

 Zniszczenie kompleksu badawczego Origin wraz z całą dzielnicą Auburn, okazało się niewystarczające. Alma – tajemnicza dziewczynka, która napędzała nam stracha w grze F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, powraca by siać śmierć i zniszczenie w pierwszym, oficjalnym rozszerzeniu programu, zatytułowanym Extraction Point.

Zniszczenie kompleksu badawczego Origin wraz z całą dzielnicą Auburn, okazało się niewystarczające. Alma – tajemnicza dziewczynka, która napędzała nam stracha w grze F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, powraca by siać śmierć i zniszczenie w pierwszym, oficjalnym rozszerzeniu programu, zatytułowanym Extraction Point.

Podstawowa wersja gry koncentrowała się na pogoni za psychopatycznym dowódcą armii klonów, Paxtonem Fettelem, którego w końcu dosięgły kule wypluwane z karabinu maszynowego głównego bohatera. W Extraction Point – dodatku zrealizowanym przez studio TimeGate pod ścisłym nadzorem zespołu Monolith Productions, role się odwrócą. Prowadzony przez nas komandos staje się ofiarą, a pozostali przy życiu żołnierze wroga łowcami. Przebijając się przez kolejne kompleksy pełne przeciwników, musimy również pamiętać o Almie, która stanowi śmiertelne zagrożenie dla spójności molekularnej gracza.

Extraction Point to dodatek, który koncentruje się wyłącznie na wariancie gry w trybie single player. Składająca się z kilkunastu misji kampania pełna jest zarówno widowiskowych walk z przeciwnikiem, jak i paranormalnych wizji głównego bohatera oraz dziwnych, niewytłumaczalnych zjawisk. Arsenał gracza powiększył się o nowe środki zagłady, m.in. siejący prawdziwe spustoszenie minigun, wypluwający z luf w szybkim tempie ogromne ilości pocisków. Oprócz znanych z pierwowzoru żołnierzy i robotów, w Extraction Point zobaczymy również nowych wrogów, jak np. kryjące się w cieniu, niezwykle wytrzymałe stwory, atakujące przy pomocy pazurów.

 

 

ZAPRASZAM DO LICYTACJI!