Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

44. KONSUMENT W CENTRUM UWAGI NOWA NAJTANIEJ!!!!!!

09-03-2012, 20:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112124223
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-03-2012 00:00:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KONSUMENT W CENTRUM UWAGI
 


Autor: Robert L. Shook, Britt C. Beemer,
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA 
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 352
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0059-9

Cena detaliczna: 69,00
Opis: Co jest najważniejsze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniejsze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.

Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:

    * dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
    * jak kultura firmy wpływa na sukces,
    * czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.

Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowego sukcesu.