Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

44. CZEGO CHCĄ KLIENCI Ulwick NOWA NAJTANIEJ!!!!

09-03-2012, 21:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł      Najwyzsza cena licytacji: 42 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112128012
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 3    Licytowało: 1    Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-03-2012 09:04:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



CZEGO CHCĄ KLIENCI
TWORZENIE PRZEŁOMOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG DZIĘKI INNOWACJI UKIERUNKOWANEJ NA REZULTATY
 


Autor: Anthony W. Ulwick
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2009
Okładka: Twarda
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 208
ISBN:[zasłonięte]978-8326-655-9

Cena detaliczna: 59,00
Opis: Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą!

Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów. Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność. Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów. Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonalenia niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług.

Książka zawiera studia przypadków takich firm, jak Microsoft, Johnson& Johnson, AIG i Pfizer, pokazujące:

    * jak uzyskiwać od klientów informacje, które umożliwią wprowadzenieodpowiednich innowacji,
    * jak odkrywać możliwości przełomowych innowacji, tworzenia nowych
    * rynków i rozwoju rynku podstawowego, wyprzedzając konkurentów, jak wprowadzać nowe pomysły i technologie, które mają największeszanse tworzenia wartości dla klienta,
    * jak systematycznie tworzyć przełomowe koncepcje produktów i usług.