Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

44. BLOGI I WIRTUALNE SPOŁECZNOŚCI NOWA NAJTANIEJ!

09-03-2012, 21:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł      Najwyzsza cena licytacji: 42 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112124192
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 2    Zostało sztuk: 8    Licytowało: 2    Wyświetleń: 20   
Koniec: 11-03-2012 00:00:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


BLOGI I WIRTUALNE SPOŁECZNOŚCI - 
WYKORZYSTANIE W MARKETINGU
 


Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2007
Okładka: Miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 208
ISBN:[zasłonięte]978-8326-620-7

Cena detaliczna: 59,00
Opis: "Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.

W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:

# cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie
# korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych
# etapy projektowania bloga firmowego
# warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych
# mierniki skuteczności projektu blogowego
# idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw
# pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe
# etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej
# czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie


W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.