Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

42 RULES OF PRODUCT MANAGEMENT Lawley, Cohen

21-05-2014, 20:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 98.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4173773544
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 21-05-2014 20:18:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81460, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77309, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65172, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80826, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48832, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81460, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77309, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65172, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80826, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48832

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

42 Rules of Product Management (2nd Edition): Learn the Rules of Product Management from Leading Experts around the World

42 RULES OF PRODUCT MANAGEMENT Lawley, Cohen

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Brian Lawley, Greg Cohen
Language: English
Publisher: Super Star Press
Publication Date: 5 Feb 2013
Dimensions: 21.4 x 13.8 x 1.2 cm
Format: Paperback
Pages: 124
Condition: NEW
Product_ID: 16A77CA91X

 

 

'42 Rules of Product Management (2nd Edition)' is a collection of product management wisdom from forty experts from around the world. The goal of this book is to expose you to the wisdom and knowledge from a group of the world's leading product management experts. Among the contributors, there are leading authors, professors, CEOs and vice presidents, bloggers, consultants, trainers, and even a few salespeople and engineers. In total, there are over five centuries of collected wisdom represented here.
The contributors each share one rule they think is critical to succeed in product management based on their hands-on product management and product marketing experience with companies such as Apple, eBay, Intuit, SAP, and Yahoo!.
Packed with pearls of product management wisdom, this book has something for everyone. You will learn:
  • How to focus on market needs, not just individual requests
  • How to clarify your product positioning before your next big decision
  • How to align your product strategy with company strategy -- and then sell it
  • Why agility is the key to product management success
  • Why great execution trumps a great product idea
Best of all, it was written with the busy product manager in mind. Each rule is kept to two pages and designed to stand-on its own. The rules can be read in any order. In less than five minutes a day, you can learn from forty of the best product managers in the world. Whether you are a seasoned and experienced product manager or are just starting out, the '42 Rules of Product Management (2nd Edition)' will help you lead with greater effectiveness and influence.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE ART OF PRODUCT MANAGEMENT Rich Mironov

 THE PHENOMENAL PRODUCT MANAGER Brian Lawley

 TAKE CHARGE PRODUCT MANAGEMENT Greg Geracie

 THE PRODUCT MANAGER'S DESK REFERENCE Steven Haines

 THE PRODUCT MANAGER'S HANDBOOK 4/E Linda Gorchels

 AGILE PRODUCT MANAGEMENT WITH SCRUM Roman Pichler