Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

42 RULES FOR B2B SOCIAL MEDIA MARKETING Procopio

22-05-2014, 4:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 108.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174506623
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 04:08:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77311, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66817, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74196, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24224, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40002, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77311, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66817, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74196, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24224, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40002

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

42 Rules for B2B Social Media Marketing: Learn Proven Strategies and Field-Tested Tactics through Real World Success Stories

42 RULES FOR B2B SOCIAL MEDIA MARKETING Procopio

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael Procopio, Peter Spielvogel, Natascha Thomson
Language: English
Publisher: Super Star Press
Publication Date: 15 Jan 2013
Dimensions: 0.8 x 13.8 x 21.3 cm
Format: Paperback
Pages: 150
Condition: NEW
Product_ID: 16A77C1134

 

 

Social media is changing the way people think about marketing. It’s much more than pushing out the same content through new channels. The biggest shift is that communications is now bi-directional; you can (and must) listen to your customers rather than just talking to (at) them. But, with so many social media channels and new rules of engagement, even seasoned marketing professionals sometimes get stuck on where to begin.
This book was created for business-to-business (B2B) marketing professionals who need to move quickly towards a marketing mix that now includes social media. While there are many books on social media marketing, there are few that focus on B2B. While B2B marketing is still the commonly used term to differentiate it from business-to-consumer (B2C) marketing, social media -- and the future of marketing -- is about people-to-people (P2P) communications.
In this book, social media practitioners Michael Procopio, Peter Spielvogel, and Natascha Thomson share their combined 20 years of hands-on social media experience explaining how you can best leverage social media for your business. Learn how to understand market requirements, engage in conversations with your customers, build awareness for your solutions, and generate targeted leads with social media.
Using a combination of proven best practices and real-world stories, the authors describe how to maximize your return on investment with Facebook, YouTube, LinkedIn, and other popular online channels. The focus is on how to engage more effectively with your customers and prospects using social media.
The phased approach used in the book enables you to make steady progress as you move into social media without getting overwhelmed by too many options. Instead, the book makes it easy to integrate what you learn into your existing marketing strategy and day-to-day execution, step by step, while avoiding classic mistakes like over-committing resources. Providing small and well-defined chunks, this book will help you define what is right for your business, as taking on too much has caused many failures.
If you want to remain relevant as a marketing professional and avoid common mistakes, read this book.
The authors are donating all their royalties to the Khan Academy, an organization committed to providing a free world-class education to anyone anywhere. http://www.khanacademy.org/

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE B2B SOCIAL MEDIA BOOK Bodnar, Cohen

 B2B DIGITAL MARKETING Michael Miller

 B2B A TO Z Bill Blaney