Nowy Dodge Challenger jest esencją amerykańskiego ”muscle car”: niepowtarzalna stylizacja, światowej klasy własności jezdne, potężny silnik oraz współczesne technologie – słowem wszystko to, co budzi zachwyt każdego pokolenia entuzjastów motoryzacji.
Wersja i modyfikacje:Challenger R/T w oferowanej wersji classic plus (wersja najdroższa z modelu R/T wyposażona we wszystkie dodatki w stylu RETRO) wyposażony jest w silnik nowej generacji 5.7 HEMI® V-8, rozwijający moc w tym modelu 400KM i 580Nm (auto doposażone w filtr stożkowy K&N, zestaw cewek zapłonowych firmy MSD, oraz opcjonalne tłumiki końcowe podkreślające rasową pracę silnika V8) Łączny koszt modyfikacji mechanicznych 1200$. W modelu 2010 silnik HEMI został zmodernizowany pod kątem obniżenia zużycia paliwa o średnio cztery procent oraz podwyższenia mocy o ponad 30 KM i momentu nawet o 27 Nm w szerszym zakresie prędkości obrotowej.
Wyposażenie:- Reagujący na komendy głosowe i ekran dotykowy system audio odtwarzający filmy oraz zdjęcia- Sterowany komendami głosowymi system komunikacji UConnect typu „Hands-Free” dla telefonów komórkowych działających w technologii Bluetooth®
- system audio Boston Acoustics z twardym dyskiem i portami usb i sd
- felgi chromowane 20” ze wzorem retro (tylko wersja clasic plus)
- mechanizm zmiany biegów renomowanej firmy HURST - krótszy ruch drążka pomiędzy przełożeniami, szybsza i bardziej precyzyjna zmiana biegów
- silnik HEMI z rozłączanymi cylindrami, który pod małym obciążeniem pracuje na czterech cylindrach – redukcja spalania
- oryginalne oraz emblematy classic i pasy na karoserii
- elektrycznie regulowane, skórzane i podgrzewane fotele
-szyberdach
- rozbudowany komputer pokładowy Bezpieczeństwo:Dodge Challenger 2010 posiada ponad 25 nowoczesnych systemów bezpieczeństwa, m.in.: - Boczne kurtynowe poduszki powietrzne jako dodatkowa ochrona pasażerów skrajnych miejsc obu rzędów siedzeń - Układ przeciwblokowania kół ABS: poprawia sterowność pojazdu podczas nagłego hamowania - Program stabilizacji toru jazdy ESP: powoduje selektywne przyhamowywanie kół i/lub przymknięcie przepustnicy aby przeciwdziałać nad- i podsterowności pojazdu - Brake Assist (asystent hamowania awaryjnego): wywołuje maksymalnie zwiększenie siły hamowania w sytuacjach krytycznych na drodze - System kontroli trakcji całym zakresie prędkości: ogranicza moc napędu lub selektywnie przyhamowuje koła pojazdu celem optymalizowania trakcji podczas przyspieszania - Hill Start Assist (HSA): dostępny w pojazdach z manualną skrzynią przekładniową – wspomaga ruszanie na wzniesieniu (pod górę) - Czujnik zmierzchowy reflektorów: automatycznie włącza reflektory o zmierzchu i wyłącza je o świcie bez udziału kierowcy - System monitoringu ciśnienia TPM: ostrzega kierowcę o niebezpiecznym spadku ciśnienia – wspomagający bezpieczeństwo jazdy.
Dlaczego Challenger??
- wyjątkowa stylizacja łącząca najlepsze cechy swej przeszłości z teraźniejszością,
- osiągi 400-stu konnej V8-ki z manualną skrzynią biegów
- 25 systemów bezpieczeństwa i pewne prowadzenie auta
- komfortowe zawieszenie idealnie spisujące się na polskich drogach, oraz bogato wyposażone środki (skórzana tapicerka, dotykowy wyświetlacz, USB DVD, wysokiej jakości zestaw audio)
- atrakcyjna wersja : R/T CLASSIC PLUS (najlepszy i najdroższy z R/T) czarny kolor, felgi 20”, oryginalne pasy i emblematy na karoserii
- niestandardowe wyposażenie: (układ dolotowy 300$, cewki 500$, układ wydechowy 400$, oraz mechanizm zmiany biegów 350$)
Prezentowane auto jest zarejestrowane w kraju i jest w ciągłej eksploatacji
Stan auta jest idealny i adekwatny do przebiegu 12000km, nie wymaga żadnego wkładu finansowego
auto posiada oryginalny lakier, szyby, opony, klocki itd...
Istnieje możliwość sprawdzenia auta w dowolnym warsztacie, serwisie
tel 505 -507 -800.
Więcej informacji pod nr tel.
505 -507- 800.