Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3p. ENCYKLOPEDYCZNE PODSTAWY MARKETINGU Nowa

09-03-2012, 21:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112129489
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 10   
Koniec: 11-03-2012 09:38:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: TADEUSZ WOJCIECHOWSKI
Data wydania: 2[zasłonięte]009-03
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 336
Format: 17 x 24 cm

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 59,00 zł


W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie "bloki tematyczne" odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i - mam nadzieję - ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.