Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3ds max zestaw książek

24-01-2012, 5:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24 zł     
Użytkownik pawelosf
numer aukcji: 2032320096
Miejscowość gorzów wlkp
Wyświetleń: 16   
Koniec: 15-01-2012 22:37:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedaje zestaw książek do 3ds max , stan jak na zdjęciu.

 

1.  Po prostu 3ds max 4

opis:

Podobnie jak inne książki z serii "Po prostu", ten podręcznik pomyślany został tak, by był przejrzysty i łatwy w czytaniu, bez założenia, że posiadasz doświadczenie w omawianych tematach. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki, zacznij od początku i przerabiaj poszczególne rozdziały po kolei. Osoby bardziej zaawansowane mogą dowolnie przemieszczać się pomiędzy interesującymi je rozdziałami. Aby korzystać z tej książki jak z leksykonu, możesz wyszukiwać zadania w spisie treści, odwoływać się do skrótów klawiaturowych zamieszczonych w dodatku na końcu książki lub sprawdzać tematy ujęte w indeksie.

Istnieje tyle sposobów pracy w 3ds max, ilu jest twórców używających tego programu. Podczas pisania książki starałam się wybrać najłatwiejsze i najbardziej bezpośrednie metody realizacji zadań, ukazując jednocześnie nieco szerszy aspekt funkcjonowania programu. Moim celem było wyjaśnienie zawiłych pojęć w możliwie najprostszy sposób i usystematyzowanie informacji w taki sposób, abyś mógł bez problemu znaleźć to, czego w danej chwili potrzebujesz.

Rozdział 1. przygotuje cię do pracy z 3ds max 4, począwszy od instalacji programu, po poruszanie się w interfejsie i zarządzanie plikami.

Rozdziały od 2. do 4. nauczą cię, jak tworzyć i zaznaczać obiekty, kontrolować wyświetlanie i nawigować w przestrzeni 3D.

Rozdziały od 5. do 7. pokażą ci, jak manipulować obiektami i animować za pomocą transformacji, modyfikatorów i kontrolerów animacji.

Rozdziały od 8. do 10. przybliżą bardziej zaawansowane techniki modelowania z uwzględnieniem modelowania na poziomie struktury obiektu oraz tworzenia obiektów złożonych.

Rozdziały od 11. i 12. dotyczyć będą sposobów wykorzystywania świateł i kamer do oświetlania scen i generowania obrazów.

Rozdziały od 13. i 14. poświęcone zostaną materiałom i mapowaniu. Będziesz więc mógł "malować" sceny kolorami i wzorami, a także przypisywać obiektom takie właściwości jak połyskliwość, odbicia i przezroczystość.

Rozdział 15. uzupełni książkę wiedzą na temat renderowania, poszerzając tym samym temat generowania obrazów z uwzględnieniem efektów wykorzystywanych do tworzenia wysokiej jakości obrazów nieruchomych i filmów.

Po przeczytaniu tej książki będziesz umiał tworzyć, modelować, mapować, animować i renderować obiekty w 3ds max 4. Jeżeli jesteś gotowy do pracy, odwiedź stronę wydawnictwa Peachpit Press poświęconą niniejszej książce pod adresem www.peachpit.com/vqs/3dsmax lub też moją stronę www.lightweaver.com, gdzie znajdziesz galerię oraz przykłady z nowego CD-ROM-u, który zawierają samouczki i materiały z wykładów.

 

2. 3ds max 5 O grafice MIKOM

Opis:

Autor, Ted Boardman odpowiada na tę wszystkie, a także inne, pytania. Dzięki jego pomocy zrozumiemy nie tylko sam proces, ale też leżące u jego podstaw koncepcje. Wykonując kolejne ćwiczenia, poznamy nowe funkcje programu w wersji 5, które sprawiają, że max jest jeszcze potężniejszy i łatwiejszy w użyciu. Nieważne, czy jesteś nowym użytkownikiem, czy starym wyjadaczem szukającym sposobów na zwiększenie swoich możliwości, będziesz mógł wykorzystać szczegółowe wyjaśnienia i dogłębne ćwiczenia, obejmujące zagadnienia takie jak:
- techniki produkcyjne służące efektywnemu modelowaniu, w tym przepływ czynności w nowych narzędziach dla obiektów siatkowych w programie 3ds max 5;
- podstawowe zastosowania materiałów i współrzędnych mapowania, uwiarygodniające renderowane powierzchnie;
- nowe oświetlenie metodą energetyczną, zwiększające głębię i realizm scen zarówno wewnątrz jak i plenerowych;
- nowe techniki animacyjne oraz narzędzia edycyjne, dające więcej kontroli i swobody;
- ekscytująca, ożywiająca animacje, nowa technika symulacji ciał miękich i sztywnych, Reactor;
- swobodne modelowanie gładkich, wypukłych powierzchni, które można kształtować podobnie jak rzeźbi się w glinie.

 

 

3ds max zestaw książek


Dodano 2[zasłonięte]011-12 11:03
Z powodu wyjazdu wysyłka będzie możliwa dopiero po 02.01.2012