Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3ds Max 8 Biblia Kelly L. Murdock Helion

18-02-2014, 21:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.99 zł     
Użytkownik Alanowski
numer aukcji: 3959324618
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-02-2014 20:59:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

3ds Max 8 Biblia
Autor: Kelly L. Murdock
Stron: 1424

Stan idealny, zawiera płytę DVD

Wysyłka natychmiastowa

Kompendium wiedzy o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D

Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania
Utwórz złożone modele i zaaranżuj scenę animacji
Zdefiniuj materiały i tekstury, korzystając z nowych sposobów mapowania
Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów
Wykonaj renderingi próbne i finalne

3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej, która stała się niemal legendą w świecie grafików i animatorów komputerowych. Już pierwsza jego wersja, będąca następcą "dosowego" 3D Studio zyskała ogromną popularność wśród specjalistów zajmujących się efektami wizualnymi. Doskonałe narzędzia programu 3ds Max obsługują każdy etap procesu tworzenia realistycznych animacji -- modelowanie, kompozycję sceny, teksturowanie, animowanie, rendering i postprodukcję. Dziś 3ds Max jest podstawowym instrumentem wielu znanych firm produkcyjnych, a efekty jego działania możemy podziwiać między innymi w reklamach i produkcjach filmowych -- zarówno tych komercyjnych, realizowanych przy ogromnych budżetach i z wielkim rozmachem, jak i tych mniejszych, tworzonych przez amatorów dysponujących jedynie wyobraźnią i własnym komputerem.

Książka "3ds Max 8. Biblia" to wyczerpujący zbiór informacji o tej użytecznej aplikacji. Czytając ją, zyskasz wiedzę, dzięki której wykreowanie każdej, nawet najbardziej złożonej animacji komputerowej nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu. Poznasz interfejs użytkownika programu i zobaczysz, jak dostosowywać go do swoich potrzeb. Nauczysz się korzystać z narzędzi do tworzenia obiektów, a także dowiesz się, w jaki sposób zdefiniować dla nich materiały i tekstury i przypisać je oraz jak rozłożyć obiekty w scenie. Przeczytasz o technikach oświetlania sceny, pracy z wirtualnymi kamerami i sposobach animowania obiektów. Opanujesz tajniki animacji postaci, renderowania animacji i wprowadzania efektów specjalnych w procesie postprodukcji. Znajdziesz także opis tworzenia skryptów z wykorzystaniem języka MaxScript oraz instalowania modułów dodatkowych (plug-ins) rozszerzających możliwości programu.

    Konfiguracja interfejsu użytkownika i okien widokowych
    Praca z plikami
    Tworzenie obiektów podstawowych
    Transformowanie obiektów
    Modyfikatory
    Modelowanie siatkowe oraz NURBS
    Systemy symulacji cząstek
    Definiowanie materiałów i tekstur
    Kamery i światła
    Animacja za pomocą klatek kluczowych
    Kontrolery animacji
    Tworzenie animacji postaci
    Symulacja zjawisk fizycznych i efektów atmosferycznych
    Rendering
    Korzystanie z modułu mental ray
    Efekty postprodukcyjne
    Skrypty i moduły dodatkowe