Opis Wydawcy oferowanej książki:
Kelly L. Murdock
3ds Max 8. Biblia
HELION 1424 strony, format: B5
brak DVD
Książka "3ds Max 8. Biblia" to wyczerpujący zbiór informacji o tej użytecznej aplikacji. Czytając ją, zyskasz wiedzę, dzięki której wykreowanie każdej, nawet najbardziej złożonej animacji komputerowej nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu. Poznasz interfejs użytkownika programu i zobaczysz, jak dostosowywać go do swoich potrzeb. Nauczysz się korzystać z narzędzi do tworzenia obiektów, a także dowiesz się, w jaki sposób zdefiniować dla nich materiały i tekstury i przypisać je oraz jak rozłożyć obiekty w scenie. Przeczytasz o technikach oświetlania sceny, pracy z wirtualnymi kamerami i sposobach animowania obiektów. Opanujesz tajniki animacji postaci, renderowania animacji i wprowadzania efektów specjalnych w procesie postprodukcji. Znajdziesz także opis tworzenia skryptów z wykorzystaniem języka MaxScript oraz instalowania modułów dodatkowych (plug-ins) rozszerzających możliwości programu.
Konfiguracja interfejsu użytkownika i okien widokowych Praca z plikami Tworzenie obiektów podstawowych Transformowanie obiektów Modyfikatory Modelowanie siatkowe oraz NURBS Systemy symulacji cząstek Definiowanie materiałów i tekstur Kamery i światła Animacja za pomocą klatek kluczowych Kontrolery animacji Tworzenie animacji postaci Symulacja zjawisk fizycznych i efektów atmosferycznych Rendering Korzystanie z modułu mental ray Efekty postprodukcyjne Skrypty i moduły dodatkowe
|