Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3ds max 6. Skuteczne rozwiązania PROMOCJA -50%

29-04-2015, 13:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17.45 zł     
Użytkownik book_point
numer aukcji: 5223651212
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-04-2015 12:42:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@bookpoint.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

3ds max 6. Skuteczne rozwiązania

Okładka książki 3ds max 6. Skuteczne rozwiązania

PROMOCJA! -50%
34.90zł 17.45zł

Tytuł oryginału: 3ds max 6 Killer Tips

Autorzy: Jon A. Bell

Rok wydania: 2004

Stron: 304

Tłumaczenie: Zenon Zabłocki

ISBN: 83-7361-540-7

Format: B5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Zbór porad i trików dla użytkowników 3ds max 6

Praca grafika i animatora 3D to ciągły wyścig z czasem i konieczność znalezienia równowagi pomiędzy szybkością i precyzją. Efektywna praca z takim narzędziem jak 3ds max 6 wymaga nie tylko znajomości jego funkcji i poleceń. Niezbędna jest wiedza, dzięki której można poradzić sobie z napotkanymi problemami i ułatwiająca dobór właściwej funkcji do wykonywanego zadania. Takiej wiedzy nie nabywa się, wertując dokumentację programu.

"3ds max 6. Skuteczne rozwiązania" to zbiór ponad 300 wskazówek przygotowanych przez jednego z guru grafiki 3D, który dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami. Wskazówki dotyczą modelowania, tworzenia materiałów, oświetlania sceny, tworzenia animacji, renderowania, efektów specjalnych, MAXScript i wiele innych.

  • Interfejs użytkownika i konfigurowanie programu
  • Modelowanie i modyfikowanie obiektów
  • Definiowanie i stosowanie materiałów
  • Oświetlanie sceny i efekty specjalne związane z oświetleniem
  • Animowanie obiektów - ścieżki ruchu, kontrolery animacji i kinematyka odwrotna
  • Rendering na potrzeby różnych mediów
  • Video Post i efekty specjalne
  • Współpraca z innymi aplikacjami

Przeczytaj tę książkę. Będziesz zaskoczony zwiększeniem efektywności i szybkości swojej pracy.

helion_grafikakomputerowa