Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3ds MAX 4. Techniki modelowania. Biblia, Murdock

15-05-2014, 8:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 20 zł     
Użytkownik eLGie
numer aukcji: 4242815697
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 25-05-2014 07:57:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Rok wydania (xxxx): 2002
Forma: tekst jednolity
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tytuł: 3ds MAX 4. Techniki modelowania. Biblia, seria wydawnicza - „Biblia - Helion”.
Autor: Kelly L. Murdock, tłumaczenie Wojciech Pazdru.
Wydawca: Wydawnictwo HELION, Warszawa 2002. 313 stron, rysunki, schematy, tabele w tekście, oprawa twarda tekturowa, format 17x24 cm. Stan dobry - ogólne podniszczenie i zabrudzenia okładki (brak CD ROM załączonego do książki) – poza tym stan OK.

Opis: Modelowanie to podstawa - fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzę, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy - bez modelowania ani rusz, a jeżeli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.
Druga część„Biblii MAX-a (poprzednia nosi tytuł: 3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne) została poświęcona opisowi wybranych technik modelowania trójwymiarowych obiektów w tym programie. Autor, pisząc książkę, opierał się na wersji 4.0 MAX-a, jednak praktycznie wszystkie przedstawione tu informacje są aktualne dla nowszej wersji programu - 4.2, a większość zawartej w książce wiedzy można także wykorzystać, pracując z poprzednimi wersjami MAX-a, oznaczonymi jako 3.0 i 3.1.
Układ książki został zaplanowany w taki sposób, aby czytelnik mógł stopniowo zapoznawać się z coraz bardziej złożonymi i wyrafinowanymi technikami modelowania - począwszy od budowania prostej sceny z gotowych obiektów (rozdział 1.), a skończywszy na konstruowaniu nowych typów obiektów parametrycznych przy użyciu własnoręcznie napisanego pluginu (rozdział 15.). Jeœli dopiero uczysz się obsługi MAX-a, powinieneśœzacząć od pierwszego rozdziału i po kolei przestudiować następne, wykonując po drodze wszystkie opisane przez Autora ćwiczenia. Powód jest prosty:
- w większości rozdziałów wymaga się od czytelnika przyswojenia pewnych podstawowych wiadomości, które są opisywane na początku książki. Jeśli natomiast posiadasz już pewne doświadczenie w pracy z MAX-em, możesz od razu przejść do czytania najbardziej interesujących cię zagadnień.

Rzut oka na książkę:

O Autorze;
Od tlumacza – tytułem wstępu;

Część I. Poznajemy 2ds MAX 4:
1. Animacja lotu odrzutowca;

Część II. Praca z obiektami:
2. Precyzyjne transformacje;
3. Klonowanie;
4. Modyfikatory;

Część III. Modelowanie:
5. Podstawy modelowania;
6. Siatki;
7. Powierzchnie sklejane;
8. Obiekty złożone;
9. Powierzchnie NUBUS;

Część IV. Materiały:
10. Mapy i materiały;

Część V. Światła, kamery i rendering sceny:
11. Swiatło;
12. Kamery;
13. Rendering sceny i efekty atmosferyczne;

Część VI. Dla zaawansowanych:
14. Łączenie parametrów;
15. Tworzenie własnych pluginów;

Dodatki:
- Dodatek CD-ROM dołączony do książki;
Skorowidz.

- Polecam!