Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3ds Max 2010. Biblia Wysyłka 0,00 zł.BESTSELLER

28-02-2012, 15:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 157 zł      Aktualna cena: 157 zł     
Użytkownik tech28
numer aukcji: 2071370987
Miejscowość Poznań
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 18   
Koniec: 31-01-2012 11:51:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Gadu-Gadu

Telefon: (061)[zasłonięte]853-49


UWAGA!!!
Książka jest nowa,stan idealny.
Pokrywam koszty wysyłki.



Tytuł:
3ds Max 2010. Biblia


Autor:
Kelly L. Murdock

Wydawnictwo:
Helion

Opis:

* Poznaj środowisko pracy!
* Wykorzystaj nowe możliwości!
* Stwórz niezwykłą animację 3D!

3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki! W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje?

Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autorka przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu — samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D. Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. "3ds Max 2010. Biblia" to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

* Zapoznanie z interfejsem użytkownika
* Przygotowanie środowiska pracy
* Wykorzystanie obiektów podstawowych
* Stosowanie warstw
* Sposoby przekształcania obiektów
* Praca z wieloma obiektami
* Podstawy modelowania
* Wykorzystywanie materiałów
* Techniki oświetlania sceny
* Używanie narzędzi rzeźbiarskich z pakietu Graphite
* Praca ze ścieżkami dźwiękowymi przy użyciu modułu ProSound
* Podstawy animacji
* Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
* Wykorzystanie języka MAXScript

Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2010!


Książke wysyłamy Priorytetem!


Przesyłke realizujemy natychmiast po otrzymaniu przelewu!

Wystawiamy faktury VAT!