Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3DS MAX 2010. ANIMACJA 3D OD PODSTAW. SZKOŁA EFEKT

04-05-2015, 3:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 92.40 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 5237711916
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art179434
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu [KSIĄŻKA]+[DVD]
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiSzkołaefektuSzkoła efektu
autor:
Joanna Pasek
wydawca:
Helion
Opis

Trójwymiarowy model świata



  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D

  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze

  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów



Jak stworzyć animację 3D?


Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!


Poznaj słynnego 3ds Maksa - Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.


Dowiesz się, jak:

  • tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;

  • wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;

  • posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;

  • wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);

  • kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;

  • używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;

  • przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;

  • stosować klucze oraz kontrolery animacji;

  • modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;

  • przekształcać animację 3D w kreskówkę.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
168x237
ilość stron:
560
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46258
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-2589-5
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.