Dlaczego u nas?
- bo jesteśmy legalnie działającą firmą (dostaniesz paragon lub FV);
- bo dbamy o książki (wysyłamy tylko w kartonie lub bąbelkach:);
- bo mamy prosty regulamin i jasne zasady realizacji;
- bo nie udajemy większych i lepszych niż jesteśmy, nie "ściemniamy" i nie okłamujemy naszych Klientów - staramy się już w ciągu 24H od zakupu informować o każdym problemie z realizacją transakcji
Ważne: prosimy pamiętać, że listy ekonomiczne i priorytetowe nie posiadają numeru nadania, wobec czego nie można ich reklamować na poczcie!
Przy wysyłce korzystamy tylko z Poczty Polskiej i Paczkomatów.
Dotyczy to także przesyłek kurierskich - EXTRA24!
Dane do przelewu:
FHU Katarzyna Krajewska
51 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0486029 [zasłonięte] 490901
|
Trójwymiarowy model świata Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałówJak stworzyć animację 3D?Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.Dowiesz się, jak: tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe; wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów; posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS; wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne); kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom; używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight; przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki; stosować klucze oraz kontrolery animacji; modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu; przekształcać animację 3D w kreskówkę.Autor | Pasek Joanna | Oprawa | Twarda | Wydawca | Helion | ISBN | 978[zasłonięte][zasłonięte]46258 | EAN | 978[zasłonięte][zasłonięte]46258 | Ilosć stron | 560 | Wymiary | 16.8x23.7cm | Data wydania | 1999 |
|
Ceny za wysyłkę różnią się w zależności od wagi pojedynczej książki. W przypadku zakupu większej ilości książek obowiązującym kosztem wysyłki jest ten najwyższy.
Promujemy bezpieczne zakupy: przy wyborze listu rejestrowanego nie dopłacasz do wysyłki. Dla listów nierejestrowanych wysyłka kosztuje plus 1zł za każdą kolejną książkę (dotyczy to także zamówień składanych na tej samej aukcji!)
W razie wątpliwości prosimy o kontakt!
Wszystkie przesyłki - oprócz paczkomatów InPost - nadajemy Pocztą Polską. Dotyczy to także przesyłki kurierskiej - paczka pocztowa 24express.
Stawiamy na zaufanie i za pobraniem wysyłamy bez ograniczeń do wszystkich. Prosimy jednak pamiętać, iż nie oznacza to, ze nieodebranie przesyłki pobraniowej pozostawiamy bez interwencji. W takich przypadkach stosujemy zapisy prawa polskiego gwarantujące nam możliwość egzekwowania poniesionych kosztów.
Po zakupie prosimy o wypełnienie Formularza Dostawy - tylko w ten sposób mamy natychmiastowa wiedze o wybranej przez Ciebie opcji dostawy i płatności
Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy TYLKO po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru
O braku towaru informujemy natychmiast po jego stwierdzeniu
Z powodu ilości wystawianego towaru nie posiadamy go w całości w siedzibie firmy (chyba, ze opis przedmiotu stanowi inaczej), dlatego nie ma możliwości odbioru towaru w dniu zakupu lub jego natychmiastowej wysyłki