Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3ds Max 2009. Biblia NOWA FV SS

28-01-2012, 7:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 169 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2024052251
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 27-01-2012 12:05:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Kelly L. Murdock
Data wydania: 09/2009
Stron: 1456
Zawiera DVD

  • Tytuł oryginału: 3ds Max 2009 Bible
  • Tłumaczenie: Zbigniew Waśko
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2115-6
  • Format: 172x245
  • Oprawa: twarda
  • Numer z katalogu: 4989
    • Poznaj środowisko pracy!
    • Wykorzystaj nowe możliwości!
    • Stwórz niezwykłą animację!

    3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości! W ciągu osiemnastu lat program był stale rozwijany i udoskonalany, a w najnowszej odsłonie 3ds Max 2009 znowu zyskał na wydajności oraz funkcjonalności. Zwiększono również jego kompatybilność z innymi aplikacjami firmy AutoDesk i podwyższono funkcjonalność interfejsu użytkownika, oferując dodatkowe możliwości ręcznego tworzenia modeli. Czego chcieć więcej? Tylko wiedzy, jak efektywnie wykorzystać ten potencjał!

    Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane. Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować. Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji. Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

    • Zapoznanie z interfejsem użytkownika
    • Przygotowanie środowiska pracy
    • Wykorzystanie obiektów podstawowych
    • Stosowanie warstw
    • Sposoby przekształcania obiektów
    • Metody pracy z wieloma obiektami
    • Podstawy modelowania
    • Wykorzystywanie materiałów
    • Techniki oświetlania sceny
    • Podstawy animacji
    • Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
    • Wykorzystanie języka MAXScript

    Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2009!

    3ds Max 2009. Biblia NOWA FV SS


    Dodano 2[zasłonięte]010-01 13:58
    Wysyłka Kurierem Cała Polska Przy Wpłacie na Konto 22zł do 30kg