Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3ds max 2009 Biblia NOWA !! + DVD

24-01-2012, 4:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 81 zł      Aktualna cena: 81 zł     
Użytkownik piotrekt88
numer aukcji: 2039076858
Miejscowość Glinnik
Licytowało: 3    Wyświetleń: 77   
Koniec: 15-01-2012 14:29:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

3ds Max 2009. Biblia

Autor: Kelly L. Murdock
Tytuł oryginału: 3ds Max 2009 Bible
Tłumaczenie: Zbigniew Waśko
ISBN: 832[zasłonięte]1156 / 83-[zasłonięte]-2115-6
Data wydania: 2009/09
Stron: 1456
Zawiera DVD
Cena książki w Helion: 199.00 zł
poland_

stan: nowa

Z opisu wydawcy
----------------------------------------------

  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację!
3ds Max chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości! W ciągu osiemnastu lat program był stale rozwijany i udoskonalany, a w najnowszej odsłonie 3ds Max 2009 znowu zyskał na wydajności oraz funkcjonalności. Zwiększono również jego kompatybilność z innymi aplikacjami firmy AutoDesk i podwyższono funkcjonalność interfejsu użytkownika, oferując dodatkowe możliwości ręcznego tworzenia modeli. Czego chcieć więcej? Tylko wiedzy, jak efektywnie wykorzystać ten potencjał!

Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane. Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować. Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji. Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!
  •     Zapoznanie z interfejsem użytkownika
  •     Przygotowanie środowiska pracy
  •     Wykorzystanie obiektów podstawowych
  •     Stosowanie warstw
  •     Sposoby przekształcania obiektów
  •     Metody pracy z wieloma obiektami
  •     Podstawy modelowania
  •     Wykorzystywanie materiałów
  •     Techniki oświetlania sceny
  •     Podstawy animacji
  •     Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
  •     Wykorzystanie języka MAXScript
Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2009!

 

 

3ds max 2009, 3ds max 2010, 3ds max 2011