Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3Dfx Magazyn nr. 4 - Przepis na demona

04-06-2012, 2:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik phualtkomp
numer aukcji: 2322015288
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 31   
Koniec: 02-06-2012 20:46:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
Dodatki: płyta CD,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Produkt nowy - nieużywany - zafoliowany - zawiera 2 płyty CD
Cena nominalna 29.80 zł - Cena na Allegro = 15 zł + koszt wysyłki

Przepis na demona

Katarzyna Garstka
Przepis na demona, czyli ile szczypt matte paintingu dodać do 3D renderingu.


Wirtualne światy

Maciek Matusik
Tworzenie modeli i animacji postaci na użytek gier komputerowych to sztuka elitarna. Animatorzy i modelarze postaci to na ogół najlepsi i najbardziej doświadczeni graficy w zespołach developerskich. Wiarygodność wyglądu i zachowania postaci w grze jest jednym z podstawowych warunków jej powodzenia. Składają się na nie trzy podstawowe czynniki: jakość modelu (czyli bryły postaci i jej materiałów), wiarygodność animacji i Ai czyli sztuczna inteligencja.


Legionista

Grzegorz Surdykowski
W poniższym tutorialu pokarzę ogólne zasady modelowania głowy – dodawania szczegółów w ZBrushu i wypalanie Normal Mapy za pomocą Zmappera.


Silnik odrzutowy

Marianoo Loon Neutrinka Lisle
Second Life jest środowiskiem, gdzie nasze kreacje mogą być używane i oceniane na wszelkie możliwe sposoby. To wyjątkowa okazja dla twórcy. Jednak narzędzia służące w SL do modelowania są dość nietypowym edytorem grafiki 3D. Posiadają bardzo swoistą metodykę, ale po jej opanowaniu dają całkiem elastyczne możliwości tworzenia niemal wszystkich kształtów. Dlatego dzisiaj prezentujemy szczegółową instrukcję wykonania dość prostego obiektu w SL, wymagającego jednak użycia sporej gamy narzędzi, w tym prostych skryptów programujących ruch. Niniejszy materiał można potraktować jako prezentację możliwości i wstęp do własnych poszukiwań w SL.


Misiek

Arek Zawada
Jaka jest przewaga animacji komputerowej nad animacją tradycyjną? Co sprawia że producenci animacji powoli wycofują się z tradycyjnych technik? Jednym z wielu powodów jest płynność animacji, która łatwiej uzyskać dzięki precyzyjnej interpolacji krzywych ruchu.


Nail`s revenge

Patryk Habryn
W tym warsztacie chciałbym przybliżyć, jak powstawała praca, która zdobyła Grand Prix oraz nagrodę publiczności w tegorocznej edycji bitwy Porachunki, organizowanej wspólnie przez magazyn 3DFX i portal max3d.pl. Przedstawię technikę wykonania i kilka cennych porad. Etap modelowania pominę, bo jest to standardowe modelowanie od box’a, natomiast postaram się przybliżyć przede wszystkim kreatywną esencję sceny. Cinema 4D / Wings 3D / Photoshop


Entering thistledown

Artur Malczyk
Praca wykonana na XX konkurs organizowany przez serwis CGSociety.org EON – Worlds Within Worlds, gdzie zdobyła wyróżnienie. Wykonanie jej zajęło około 2 miesiące luźnej pracy po godzinach. Dodatkowy tydzień trwał sam proces renderingu zarówno obrazka w dużej rozdzielczości oraz animacji. Sporo się nauczyłem przy tym projekcie i najczęściej na własnych błędach. Polecam taką metodę rozwoju - postawić sobie poprzeczkę trochę ponad swoje umiejętności, dążyć do celu, kombinować i szukać konkretnych rozwiązań. Oczywiście baza podstawowej wiedzy jest niezbędna.


Płyny

Darek Makowski
Ciecze w Mayi możemy uzyskać na kilka sposobów. Przy użyciu „modułów” Maya Fluids, Paint Effects czy też Particles (cząsteczek). Dzięki cząsteczkom możemy stworzyć wiele różnych efektów wizualnych mimo, że nie zostały one stworzone bezpośrednio do symulowania efektów cieczy - rozpryskująca się woda, nalewające się wino do kieliszka czy samochód z ciekłego metalu to tylko część możliwości. Spotkamy się co prawda z kilkoma ograniczeniami ale końcowy efekt może być naprawdę zadowalający.


ZBrush

Paweł Libiszewski
Każdy kto modelowaniem 3D interesuje się choć trochę, zapewne słyszał o programie Zbrush. Każdy kto chce modelować organicznie, powinien program ten znać jak własną kieszeń. W poniższym artykule zajmę się opisem fundamentalnych opcji programu ZBrush aby w drugiej części pokazać, jak w praktyce można dane opcje wykorzystać.


Matte Painting

Krzysztof Kopciowski
Digital matte painting elektryzuje prawie każdego fascynata efektów specjalnych, użytkownika Photoshopa i grafika, który marzy o wejściu do branży filmowej. Rzadko jednak uzmysławiamy sobie, że korzenie tej techniki związane są z początkami rozwoju kinematografu. Co więcej, że malowanie na ekranie zaistniało dzięki umiejętnościami malarzy płótna i sztalugi. Nie wierzycie? To czytajcie...


Blender

Artur Grzegorczyn
Mapy normalnych w dzisiejszych czasach to podstawa – nie tylko w przemyśle gier komputerowych, ale także przy produkcjach filmowych czy statycznych obrazach. Wykorzystywane są wszędzie tam, gdzie potrzebna jest wydajność oraz pełen detali efekt końcowy. W tej krótkiej lekcji nauczymy się przygotowywać je w programie Blender 3D. Dowiemy się, jak odpowiednio zoptymalizować importowane obiekty i przygotować dla nich klatkę projekcyjną.


Anaglify

Marek Kuratnik
Raster to słowo używane przez drukarzy, a nie grafików 3D. Dzisiaj będzie inaczej, ponieważ wszyscy czytający 3DFX po wykonaniu poniższego tutoriala udowodnią drukarzom, że piksel może przedstawiać przestrzeń trójwymiarową bardziej przekonująco, niż wskazywałaby na to zwykła kartka papieru. Postaram się nie tylko wyjaśnić technikę działania anaglifu, ale także nauczyć, jak wykonać go samemu.


Przyszłość grafiki

David B Kirk
Wiele blogów technicznych oraz prasa komputerowa sugerowały, że przyszłość grafiki 3D opierać się będzie na technice ray tracing, dla której wydajność rasteryzacji nie jest ważna.

Telefon cz.II

Artur Grzybowski
to o czym nie powiedzieliśmy a powinniście wiedzieć


Cyfrowe Oświetlenie

Krzysztof Wójcik
Oświetlenie w grafice 3D jest jednym z najważniejszych elementów składowych dobrego rendingu. Nawet najlepsze modele z doskonale wykonaną teksturą mogą wyglądać nie najlepiej bez dobrego oświetlenia


GPU

David B Kirk
Nie tylko graficzne, lecz wszystkie procesory, zmieniają się z czasem. Obecnie obserwujemy bardzo trudne przejście procesorów jednordzeniowych w wielordzeniowe. Dlaczego trudne? Z powodu problemów z rozprowadzeniem ciepła oraz rosnącym poborem zasilania nie jest możliwe tworzenie szybszych procesorów poprzez proste zwiększenie ich częstotliwości. Dość prostym rozwiązaniem jest dodanie kolejnego rdzenia do pojedynczego chipu.


Visual Effects

Dariusz Łęczycki
Na tą książkę czekałem jak mały chłopiec na prezent od Świętego Mikołaja. I wprawdzie dotarła do mnie dopiero w moje urodziny ale radość jaką mi sprawiła była przeogromna.


Blender. Kompendium

Artur Grzegorczyn
Wiele miesięcy upłynęło, odkąd to po raz pierwszy na półkach sklepowych ujrzeliśmy podręcznik o Blenderze. Obecnie doczekaliśmy się kolejnej, opasłej księgi, tym razem zatytułowanej Blender. Kompendium.


3DS Max 2008 Architectural Visualization

Mateusz Woźniak
W dzisiejszych czasach grafika komputerowa obecna jest właściwie wszędzie. Jedną z dziedzin wykorzystujących możliwości współczesnych pakietów graficznych jest architektura.


KLUB PRO

Wizytówki prenumeratorów

CD1: Multimedialny kurs instruktażowy

CD2:filmy instruktażowe


3Dfx Magazyn nr. 4 - Przepis na demona
Zobacz inne moje aukcje (phualtkomp):