3D Studio MAX. Matrix - jak to zrobić?
Autorzy: Piotr Wysocki
Rok wydania: 2001
Stron: 152
Zawiera CD-ROM: 1
ISBN: 83-7197-421-3
Format: B5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
To jest książka w druku na żądanie
Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.
Książka ta jest przeznaczona zarówno dla osób, które stawiają dopiero pierwsze kroki w pracy z programem 3D Studio MAX , jak i dla tych, które zetknęły się z nim już wcześniej. Zostały w niej bardzo przystępnie opisane praktyczne przykłady animacji filmowych efektów specjalnych, co daje dużą satysfakcję z nauki.
W ćwiczeniach Autor wykorzystuje swoje doświadczenie w fotografii -- jego uwagi przydadzą się osobom, które potrafią już wykonać scenę, ale wciąż mają problemy z jej prawidłowym oświetleniem. Książka szczegółowo opisuje kolejne etapy pracy. Korzystanie z tych wskazówek pozwoli Wam sprawnie wykonać podobne dzieło za pierwszym razem i uniknąć wielu niepotrzebnych błędów.
druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 helion_grafikakomputerowa 3d studio max, 3d max, 3d studio max 3, animacja, maxscript, 3d max 2, 3d studio max 2, dla poczatkujacych, dla początkujących, grafika, rendering, efekty, modelowanie postaci, kamera, nurbs, tekstura, 3ds max, modelowanie, grafika komputerowa, 3d studio, animacje, kurs, książka, podręcznik, tutorial