3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne
Tytuł oryginału: 3D Studio MAX 3 Bible
Autorzy: Kelly L. Murdock
Rok wydania: 2001
Stron: 296
Zawiera CD-ROM: 1
Tłumaczenie: Wojciech Pazdur
ISBN: 83-7197-375-6
Format: B5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Opis książki
Spis treści »
Opinie i recenzje »
To jest książka w druku na żądanie
Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.
Sprawność warsztatowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w niemal każdej dziedzinie grafiki komputerowej -- także w animacji 3D. Warsztat to przede wszystkim narzędzia, a biegłość w posługiwaniu się nimi pozwala znaleźć się w czołówce i... osiągnąć sukces.
Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.
Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:
- Praca z oknem Track View i kontrolerami.
- Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
- Konstruowanie hierarchii obiektów.
- Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
- Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
- Matematyka i fizyka w animacji
- wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
- Efekty renderingu (Render Effects).
- Język programowania MAXScript w animacji.
Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii
druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 helion_grafikakomputerowa 3d studio max, 3d max, 3d studio max 3, animacja, maxscript, 3d max 2, 3d studio max 2, dla poczatkujacych, dla początkujących, grafika, rendering, efekty, modelowanie postaci, kamera, nurbs, tekstura, 3ds max, modelowanie, grafika komputerowa, 3d studio, animacje, kurs, książka, podręcznik, tutorial