Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3c. ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI PRZEDSIĘBIORSTW

09-03-2012, 21:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł      Najwyzsza cena licytacji: 37 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112691481
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 2    Licytowało: 1    Wyświetleń: 12   
Koniec: 11-03-2012 10:05:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Obiekty budowlane przedsiębiorstw stają się coraz bardziej skomplikowane, a ich obsługa wymaga zatrudnienia wyspecjalizowanego personelu. Tradycyjne administrowanie budynkami staje się dla ich właścicieli niewystarczające. Współczesne zarządzanie nieruchomościami stało się wysoko wyspecjalizowaną działalnością, która wymaga zastosowania wszechstronnej wiedzy ekonomiczno-finansowej, technicznej i prawnej. Sytuacja ta powoduje, że przedsiębiorstwa coraz częściej zmuszone są weryfikować swój nierzadko nieprzystający do aktualnych warunków sposób zorganizowania i zarządzania nieruchomościami.
Niniejsza książka jest pierwszą pozycją na polskim rynku, która w tak obszernym zakresie porusza problem zarządzania nieruchomościami przedsiębiorstw. Dla wyjaśnienia najtrudniejszych zagadnień publikacja przedstawia rozwiązania stosowane przez przedsiębiorstwa w rozwiniętych gospodarkach rynkowych. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi m.in. na takie pytania jak:
• -Jakimi przesłankami kierują się przedsiębiorstwa decydujące się na wybór poszczególnych form zarządzania nieruchomościami tj. zarządzanie we własnym zakresie, powierzenie obsługi nieruchomości specjalistycznej firmie zewnętrznej bądź utworzenie spółki-córki gospodarującej nieruchomościami?
• - Czy na decyzję o wydzieleniu mają wpływ czynniki wewnętrzne tj. kosztowe, organizacyjne, itd. czy zewnętrzne, generowane przez otoczenie?
• - Jakie przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie outsourcingu zarządzania nieruchomościami, a także czy efekty osiągnięte przez przedsiębiorstwa po wydzieleniu usług zarządzania nieruchomościami pokrywają się z oczekiwaniami?
Książka jest adresowana zarówno do pracowników przedsiębiorstw, którzy są odpowiedzialni za wybór formy zarządzania nieruchomościami, jak również zarządców nieruchomości zainteresowanych pozyskiwaniem nowych klientów. Stanowi cenną pomoc dla studentów kierunków związanych z funkcjonowaniem rynku nieruchomości.


Autor/autorzy:
Małgorzata Rymarzak
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 196
Wydanie: 1
Rok wydania: 2009