Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3c. Miedzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw NOWA!

09-03-2012, 21:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112690551
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 09:56:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tytuł: Miedzynarodowa ekspansja przedsiebiorstw

Autor: Alina Gorczyńska

ISBN: [zasłonięte]978-8356-100-5

Liczba stron: 224

Format: 16.5x23.4cm

Oprawa: Miękka

Data Wydania: 2008 r.


Opis przedmiotu

Niniejsza publikacja rozpatruje problem międzynarodowej ekspansji z punktu widzenia poszukiwań źródeł wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstw. Całość rozważań została zawarta w trzech częściach pracy. Pierwsza część zawiera modelowe ujęcie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw, począwszy od zdefiniowania pojęć, poprzez przedstawienie uwarunkowań podejmowania międzynarodowej ekspansji, wskazanie wzrostu wartości rynkowej jako celu ekspansji do przedstawienia źródeł tej wartości. Ujęcie modelowe międzynarodowej ekspansji doprowadziło do wyznaczenia macierzy i ścieżek ekspansji. Druga część pracy prezentuje poszczególne formy międzynarodowej ekspansji, poprzez ukazanie uwarunkowań ich podejmowania,a następnie przedstawienie ich w formie łańcucha wartości i wskazanie źródeł wzrostu wartości rynkowej. Rozważania teoretyczne poparte są częścią empiryczną, ukazującą problem międzynarodowej ekspansji wśród polskich przedsiębiorstw. Część empiryczna to również prezentacja międzynarodowej ekspansji trzech polskich firm: LPP,Comarch oraz Bioton, z przedstawieniem ścieżek ich ekspansji, łańcuchów wartości oraz wskazaniem źródeł wzrostu ich wartości na skutek ekspansji. Część ta stanowi przełożenie koncepcji i modeli teoretycznych, zbudowanych w poprzednich częściach, na grunt praktyki.