Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3c. Marketing bankowy - Kolasa NOWA NAJTANIEJ!!!!!

09-03-2012, 21:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112128257
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-03-2012 09:07:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing bankowy 
Kolasa Małgorzata

wydawnictwo CeDeWu
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8356-086-2
Format: 16.4x23.5cm, 156 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Marketing bankowy :
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematynowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:

Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?
Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?