Witam,
Postanowiłem rozstać się z moim spalinowym podwoziem AGAMA A8 EVO FR CUP 1/8 Buggy (najlepsza wersja), ponieważ zostaje wyłącznie przy elektrykach 1/8 , a dodatkowo zacząłem się bawić dronami. Podwozie zakupiłem na jesień jako nowe (2200zł KIT do złożenia) i łącznie przejechało (1 trening na jesień + 2 treningi w tym roku) ok. 4 litrów paliwa i w ostatnim czasie przeszło gruntowny przegląd - wymieniłem większość łożysk, wszystkie oleje (dyfry, amorki), oraz wymieniłem większość śrub podwozia na mocniejsze. Model jest maksymalnie doinwestowany i jest w konfiguracji RTR+ - co to oznacza? Kupującemu pozostaje tylko zakup paliwa i ładowarki do pakietów :) cała reszta jest w zestawie - poniżej znajdziesz link do wszystkich zdjęć. Z tego co mi wiadomo jest to chyba jedyne podwozie Agamy A8 w PL :)
PRZEMYŚL DWA RAZY ZA NIM KUPISZ MAŁO PROFESJONALNE PODWOZIE NO NAME, PONIEWAŻ W KRÓTKIM CZASIE MOŻESZ WŁOŻYĆ DRUGIE TYLE W SERWIS MODELU...
Kupując jakikolwiek model w konfiguracji niby RTR, na dzień dobry pojawiają się wydatki rzędu[zasłonięte]500-10zł w zależności od tego ile sprzedający ma fantazji, ponieważ pokaże od razu kilka/kilkanaście pozycji "must have", bez których nie da się w pełni korzystać z zakupionego modelu :)
W mojej ocenie moje podwozie jest propozycją dla każdego początkującego, jak i również bardziej doświadczonego modelarza, ponieważ zestaw ma wszystko co potrzebne w codziennym użytkowaniu i serwisie modelu.
Przez zimę zakupiłem dodatkowo do podwozia bazę części w postaci dwóch podwozi, z czego jedno w mojej ocenie jest typowym "dawcą" a drugie jak najbardziej nadaje się do jazdy - trzeba tylko wymienić oleje w amorkach i dyfrach, ja tego nie zrobiłem, ponieważ obydwa podwozia miały służyć jako "dawcy części" ze względu na ograniczoną w PL dostępność części. Tak więc dokupiłem jeszcze sporo widocznych na zdjęciach nowych części (zamiennych i opcjonalnych), więc można spokojnie "prześmigać" 2-3 sezony bez inwestowania w jakiekolwiek części.
Dodam jeszcze, że podwozie to jako jedne z nielicznych ma możliwość rozkładania masy po podwoziu i przenoszenia środka ciężkości (Mugeny, Kyosho, Losi tego nie mają:) ). Jako że "przerobiłem" już sporo podwozi, to z czystym sumieniem mogę powiedzieć że AGAMA A8 to jeden z najbardziej niedocenionym modeli na rynku RC, ponieważ jakością wykonania i konstrukcją biję na głowę niejedną z TOPowych konstrukcji - to że jest jednym z najdroższych podwozi KITowych też o czymś świadczy...
AGAMA jest niezwykle popularna w UK (KLIK) i w Francji (ostatnie zawody French National eBuggy & Truggy, zostały zdominowane w klasie truggy przez kierowców AGAMY, a włoski driver Leonardo Valente wygrał niedawno IBR Champions League w klasie nitro buggy). Aktualnie najbardziej znanym kierowcą Agamy jest Darren Bloomfield - FILM Z DARRENEM W AKCJI
WSZYSTKIE ZDJĘCIA ZNAJDUJĄ SIĘ TUTAJ!
Poniżej wklejam tabelę z opisem każdego elementu zestawu, wraz ze stanem faktycznym i ceną jaką musiałem zapłacić za każdy z przedmiotów. Cena jaką chcę za cały zestaw jest raczej symboliczna, ponieważ skompletowanie tego wszystkiego to koszt ok. 8[zasłonięte]000-85zł, a ponieważ części z przedmiotów nie jestem w stanie wycenić, więc ich nie wypisywałem :)
Jestm otwarty na wszelkie propozycje co do ceny, tylko proszę nie tracić czasu na pisanie do mnie niezbyt poważnych ofert w stylu: dam 1000zł i biorę, ponieważ traktuję ludzi poważnie i tego samego oczekuję w zamian!!
WYSYŁKA 0ZŁ
Dane modelu ze strony producenta:
A8-Evo WIDTH: 305mm WHEEL BASE: 320-323mm GEAR RATIO: 11.38 WEIGHT: 3350g LENGHT: 520mm Drivetrain: 4WD Features includes: -Centralized engine placement -6 captured CVD's all the same length -17mm big bore threaded shocks -4mm shock shafts -43/10 ring & pinion gear ratio -Adjustable hinge pin holders -Clunk style fuel tank with splash shield -Side mounted centre diff plate with brake calliper pistons -Metric alloy steel screws -CNC milled 7075 aluminum chassis -Front & rear skid plates -Rear mud guards -Front & rear adjustable sway bars -Fully adjustable radio tray for desired weight distribution
Dane silnika ze strony producenta: