Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3 x Agama A8 Evo FR Cup RTR + cały pro racer setup

20-05-2014, 9:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 500 zł      Aktualna cena: 2 500 zł     
Użytkownik Hayna
numer aukcji: 4215961758
Miejscowość Palowice
Wyświetleń: 209   
Koniec: 20-05-2014 09:16:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 15.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

 

Postanowiłem rozstać się z moim spalinowym podwoziem AGAMA A8 EVO FR CUP 1/8 Buggy (najlepsza wersja), ponieważ zostaje wyłącznie przy elektrykach 1/8 , a dodatkowo zacząłem się bawić dronami. Podwozie zakupiłem na jesień jako nowe (2200zł KIT do złożenia) i łącznie przejechało (1 trening na jesień + 2 treningi w tym roku) ok. 4 litrów paliwa i w ostatnim czasie przeszło gruntowny przegląd - wymieniłem większość łożysk, wszystkie oleje (dyfry, amorki), oraz wymieniłem większość śrub podwozia na mocniejsze. Model jest maksymalnie doinwestowany i jest w konfiguracji RTR+  - co to oznacza? Kupującemu pozostaje tylko zakup paliwa i ładowarki do pakietów :) cała reszta jest w zestawie - poniżej znajdziesz link do wszystkich zdjęć. Z tego co mi wiadomo jest to chyba jedyne podwozie Agamy A8 w PL :)  

 

PRZEMYŚL DWA RAZY ZA NIM KUPISZ MAŁO PROFESJONALNE PODWOZIE NO NAME, PONIEWAŻ W KRÓTKIM CZASIE MOŻESZ WŁOŻYĆ DRUGIE TYLE W SERWIS MODELU...

 

Kupując jakikolwiek model w konfiguracji niby RTR, na dzień dobry pojawiają się wydatki rzędu[zasłonięte]500-10zł w zależności od tego ile sprzedający ma fantazji, ponieważ pokaże od razu kilka/kilkanaście pozycji "must have", bez których nie da się w pełni korzystać z zakupionego modelu :)

W mojej ocenie moje podwozie jest propozycją dla każdego początkującego, jak i również bardziej doświadczonego modelarza, ponieważ zestaw ma wszystko co potrzebne w codziennym użytkowaniu i serwisie modelu.

 

Przez zimę zakupiłem dodatkowo do podwozia bazę części w postaci dwóch podwozi, z czego jedno w mojej ocenie jest typowym "dawcą" a drugie jak najbardziej nadaje się do jazdy - trzeba tylko wymienić oleje w amorkach i dyfrach, ja tego nie zrobiłem, ponieważ obydwa podwozia miały służyć jako  "dawcy części" ze względu na ograniczoną w PL dostępność części. Tak więc dokupiłem jeszcze sporo widocznych na zdjęciach nowych części (zamiennych i opcjonalnych), więc można spokojnie "prześmigać" 2-3 sezony bez inwestowania w jakiekolwiek części.

 

Dodam jeszcze, że podwozie to jako jedne z nielicznych ma możliwość rozkładania masy po podwoziu i przenoszenia środka ciężkości  (Mugeny, Kyosho, Losi tego nie mają:) ). Jako że "przerobiłem" już sporo podwozi, to z czystym sumieniem mogę powiedzieć że AGAMA A8 to jeden z najbardziej niedocenionym modeli na rynku RC, ponieważ jakością wykonania i konstrukcją biję na głowę niejedną z TOPowych konstrukcji - to że jest jednym z najdroższych podwozi KITowych też o czymś świadczy...

 

 AGAMA jest niezwykle popularna w UK (KLIK) i w Francji (ostatnie zawody French National eBuggy & Truggy, zostały zdominowane w klasie truggy przez kierowców AGAMY, a włoski driver Leonardo Valente wygrał niedawno IBR Champions League w klasie nitro buggy). Aktualnie najbardziej znanym kierowcą Agamy jest Darren Bloomfield - FILM Z DARRENEM W AKCJI

 

WSZYSTKIE ZDJĘCIA ZNAJDUJĄ SIĘ TUTAJ!

 

Poniżej wklejam tabelę z opisem każdego elementu zestawu, wraz ze stanem faktycznym i ceną jaką musiałem zapłacić za każdy z przedmiotów. Cena jaką chcę za cały zestaw jest raczej symboliczna, ponieważ skompletowanie tego wszystkiego to koszt ok. 8[zasłonięte]000-85zł, a ponieważ części z przedmiotów nie jestem w stanie wycenić, więc ich nie wypisywałem :)

 


 

 

 

lp Przedmiot Koszt zakupu (w PLN) STAN
1 Buggy 1/8 Agama A8 FR Evo Edition  2200 używany, przebieg  ok. 4l, po gruntownym serwisie, wymieniona większość łożysk
2 Silnik Argus A5 21 + rura Hobao 800 używany, przebieg ok. 4l, kompresja znakomita - zalecam podgrzewanie przed odpaleniem
3 Serwo Savox 1258TG high speed 220 używane, prawie nowe
4 Serwo Hitec HS-7940TH High Voltage, High Speed, Titanium Gear 440 uzywane, prawie nowe
5 Starterbox SMD + żelek 12v x2 350 Starter używany dwa sezony, dwa żelki 12v
6 PIT BUDDY - stand serwisowy na starter, narzędzia i model 240 używany w bdb stanie
7 Komplet bitów (hudy + turnigy) + wkrętarka Mcallister 190 używane , wkrętarka nie posiada ładowarki, ale działa i da się ją podładować zasilaczem 12v
8 Grzałki + aku  120 używane
9 Aparatura Absima CR3P 240 używane
10 Malowanie karoserii Aerografem + karoseria Bitty Design + skrzydło UpgradeRC 340 nowe
11 Orczyk CNC na gaz 60 używane
12 Baza części w postaci dwóch podwozi 1350 jeden kompletny w stanie dobrym, drugie podwozie to typowy "dawca" ale jest w 90% kompletne
13 Koła Proline Blockade M2 Velocity wheel 220 używane 20 min 
14 Ładowarka 12v do grzałek Dynamite 60 prawie nowa
15 Części nowe i używane
600 nowe i używane
16 Skrzynki narzędziowe 50 używane
17 Pchełka AMBrc
150 używana
Suma zainwestowana OK. 7630  

 

 

 

 

 

 

Jestm otwarty na wszelkie propozycje co do ceny, tylko proszę nie tracić czasu na pisanie do mnie niezbyt poważnych ofert w stylu: dam 1000zł i biorę, ponieważ traktuję ludzi poważnie i tego samego oczekuję w zamian!!


WYSYŁKA 0ZŁ

 

Dane modelu ze strony producenta:


A8-Evo 

WIDTH: 305mm
WHEEL BASE: 320-323mm
GEAR RATIO: 11.38
WEIGHT: 3350g
LENGHT: 520mm
Drivetrain: 4WD


Features includes:
-Centralized engine placement
-6 captured CVD's all the same length 
-17mm big bore threaded shocks
-4mm shock shafts 
-43/10 ring & pinion gear ratio
-Adjustable hinge pin holders
-Clunk style fuel tank with splash shield
-Side mounted centre diff plate with brake calliper pistons
-Metric alloy steel screws
-CNC milled 7075 aluminum chassis
-Front & rear skid plates
-Rear mud guards
-Front & rear adjustable sway bars
-Fully adjustable radio tray for desired weight distribution

 

Dane silnika ze strony producenta:

 

3.5cc high-performance engine for off-road buggy and truggy
High performance ABC liner with 5 ports
Turbo combustion chamber
Double-needle carburetor in aluminum-plastic composite contruction
High-quality ball bearings
Excellent handling by linear power output
SG-crankshaft
Low fuel consumption