Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3. Marketing i finanse w przedsiębiorstwie, od SS

12-07-2012, 17:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.10 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2395955495
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 7   
Koniec: 03-07-2012 01:29:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA BECK PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii

Autorzy: dr Agata Adamska, dr Tomasz Dąbrowski
rok: 2006, stron : 236
ISBN : 83-7483-405-6;[zasłonięte]978-8383-405-6
cena: 41 zł
Wydawnictwo Beck

Marketing i finanse – to ogień i woda w firmie. W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej „cały ten marketing” po prostu by zlikwidował? Autorzy książki – doświadczeni konsultanci i wykładowcy reprezentujący odmienne perspektywy – twierdzą, że jest to możliwe i uczą krok po kroku:

dlaczego w przedsiębiorstwie dochodzi do konfliktów marketingu z finansami,

jakie ma to konsekwencje dla całej firmy,

jak zapewnić współpracę tych działów,

jak stworzyć wspólną perspektywnę.


Recenzja:


„Autorzy w sposób oryginalny i nowatorski zaprezentowali wzajemne relacje, łączące marketing i finanse. Dotyczy to zwłaszcza efektu synergii oraz perspektyw rozwoju tych relacji. (...) Książka może być wartościowym kompendium wiedzy nie tylko dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, ale również dla praktyków gospodarczych, zwłaszcza kadry menedżerskiej w przedsiębiorstwach.”
Z recenzji prof. dr hab. Jana Turyny,
Kierownika Katedry Finansów i Rachunkowości,
Na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego


„Doskonała roadmapa dla odwiecznie wrogich sobie plemion – marketerów i księgowych.”
Marek Ryński,
Dyrektor Zarządzający DRB, Sybase Polska


„Nowatorskie ujęcie, klarowna struktura doskonale dobrane i inspirujące przykłady, dużo praktycznych wskazówek i narzędzi służących poprawie synergii pomiędzy marketingiem a finansami, i zwiększeniu efektywności działań. Od razu po przeczytaniu poleciłem całemu zarządowi oraz działom finansów i marketingu naszej firmy!”
Aleksander Drzewiecki,
Prezes Zarządu House of Skills


„Osiąganie przez firmę oczekiwanych wyników wymaga połączenia wiedzy z różnych obszarów. Niniejsza książka pokazuje specjalistom marketingu wymogi ilościowego podejścia finansowego, a finansistom uświadamia rolę decyzji marketingowych w długofalowym budowaniu wartości firmy.”
Jacek Sawicki,
Dyrektor Rachunkowości Zarządczej, Vattenfall Heat Poland


Wyjątkowo udana próba pogodzenia wody z ogniem, czyli szefa marketingu z dyrektorem finansowym. Pomysł wydawcy wręcz genialny - każda firma musi kupić przynajmniej dwa egzemplarze. Przecież skonfliktowane osoby nie pożyczą sobie wzajemnie książki.
Manager Magazin - 01.05.2007 r.

Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

  • Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 41,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    M

    ożesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka