Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

3 LATA Gwarancji NOWA KUBOTA m108s RABAT 5%

12-06-2012, 7:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 232 530 zł     
Użytkownik PremiumTrade
numer aukcji: 2295885007
Miejscowość Sławno
Wyświetleń: 134   
Koniec: 22-05-2012 11:57:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Rolnicze Maszyny

Maszyny rolnicze stanowią podstawę oferty PREMIUM TRADE. Firma powstała w 1990 roku jako przedsiębiorstwo dystrybucyjne zajmujące się handlem maszynami rolniczymi i świadczeniem usług transportowych na terenie Całej POLSKI. Od samego początku firma bardzo dynamicznie się rozwija i nieustannie dywersyfikuje swoją ofertę w obszarze maszyn rolniczych.

Produkt w stałej ofercie:

NOWY Ciągnik Traktor m108s
firmy KUBOTA

Zobacz i Sprawdź sam że nasze Ciągniki są:
100% Japońskim produktem bardzo wysokiej jakości wykonania,
+
Gwarancja 36 miesięcy,
+
Objęte serwisem Gwarancyjny i Pogwarancyjny,
+
z 2011 roku produkcji,
+
Bogato Wyposażone w standardzie,
+
Konstrukcji "Mechanicznej" bez zbędnej elektroniki !
+
maszyny rolnicze kredyt 5lat 0 procent


Dlaczego Japońskie Ciągniki ?
Skonstruowane są na innowacyjnym systemie kierowniczym oferującym Najmniejszy na świecie promień skrętu w tej klasie,
+
Legendarna, drobiazgowa i wysoka jakość wykonania,
+
Najniższy poziom spalania w tej klasie,
+
Bezproblemowa dostępność ciągników,
+


Ciągnik M108S to idealny wybór dla gospodarstw o różnorodnym charakterze pracy. Jest to uniwersalna jednostka, która z pewnością podoła wszelkim zadaniom, z jakimi spotyka się polski rolnik. Przy projektowaniu tego modelu konstruktorzy postawili na jakość i nowoczesność, co sprawia, że ciągnik jest komfortowy, prosty w obsłudze, wszechstronny i oszczędny.

Silnik o mocy 108,5 KM z elektronicznie sterowanym systemem wtrysku typu „Common Rail” spełnia najnowsze normy emisji spalin EURO IIIA. Jest to czterocylindrowa jednostka, 16-to zaworowa ze wspomnianym już bardzo nowoczesnym systemem wtrysku paliwa, z turbosprężarką i chłodnicą między stopniową „Intercooler”. Dzięki zastosowaniu tej technologii uzyskano większą moc oraz moment obrotowy w porównaniu z modelem poprzednim, czyli M105S.

Łatwość obsługi zapewnia użytkownikowi ergonomiczna kabina oraz doskonały układ dźwigni sterujących pracą ciągnika. Przy kierownicy znajduje się dźwignia rewersu hydraulicznego, czyli funkcji przełączania jazdy przód/tył bez potrzeby wciskania sprzęgła. Na dźwigni zmiany biegów znajduje się przycisk włączający półbiegi, co pozwala na bardzo szybką reakcję, w momencie nagłych wzrostów obciążenia.

Ciągnik wyposażony jest w funkcję elektrohydraulicznego załączania/rozłączania przedniego napędu podczas jazdy. Funkcja hamowania na cztery koła realizowana jest przez automatyczne załączenie przedniego napędu. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz wskazuje aktualną prędkość jazdy, ilość przepracowanych motogodzin jak również obroty wałka odbioru mocy.

Wałek odbioru mocy wyposażony jest w tryb ekonomiczny, który przy pracy z maszynami o małym zapotrzebowaniu mocy pozwala na bardzo ekonomiczną pracę. Jako opcję ciągnik może być wyposażony w WOM o prędkościach 540/1000 obr/min.

W pełni synchronizowana mechaniczna skrzynia biegów o 32 przełożeniach w każdym kierunku zapewni odpowiednią prędkość jazdy dla każdej pracy. Opcjonalnie ciągnik wyposażony może być w dodatkowe biegi pełzające o prędkości od 300m/h i w tej wersji będzie dysponować 48 biegami w każdym kierunku..

Przy produkcji tego ciągnika zastosowano najbardziej trwałe rozwiązania takie jak hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie, sprzęgło główne oraz sprzęgło WOM w wykonaniu mokrym również sterowanym hydraulicznie, przekładnie stożkowe do napędu przednich kół umożliwiające pełne przekazanie mocy przy maksymalnym kącie skrętu. Dzięki tym rozwiązaniom z pewnością zaoszczędzicie Państwo na eksploatacji ciągnika w dłuższym okresie czasu.

Rozwiązania dla trwałości, niezawodności i komfortu

Wielotarczowe mokre, sterowane hydraulicznie, sprzęgło główne i sprzęgło WOM (zapewnia dużą precyzję oraz trwałość)

  • Niezależny tylny WOM o prędkościach 540 i 540E (tryb ekonomiczny przy mniejszej prędkości obrotowej silnika )

  • Podnośnik z trzypunktowym układem zawieszenia o udźwigu 4t z możliwością regulacji pozycyjnej, siłowej oraz mieszanej

  • Nowe, ulepszone światła halogenowe

  • Duże teleskopowe lusterka boczne

  • Układ pneumatyczny hamowania przyczep 1 i 2 obwodowy

  • Zaczep transportowy i rolniczy (jako opcja również automatyczny)

  • Obciążniki Przednie dociążające ciągnik (568kg)


-------------------------------------------------------------------------
Zobacz filmy Video o naszych Ciągnikach
Nowy Ciągnik Kubota w Pracy, prezentacja Japońskiego producenta Kubota Ciągniki
Gratis skuter lub inna maszyna rolnicza

Prezentacja w slajdach Ciągników Kubota m6040 m7040 m7040n m8540 m9540 m108s m128x
Kubota Traktory
Zapraszamy do oglądania



Porównanie promienia skrętu w Ciągnikach Kubota
Kubota najlepsza do pracy z Ładowaczem Czołowym - TUR
Zapraszamy do oglądania

-------------------------------------------------------------------------

Dane Techniczne dla:

KUBOTA M108S
SILNIK
Silnik
V3800-DT-TI-CRS
Rodzaj
16V z common rail z turbodoładowaniem i intercooler'em
Moc nominalna silnika wg SAE
79.8KW (108,5 KM)/ przy 2600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
366 Nm /przy 1500 obr./min
Całkowita pojemność skokowa
3769 cm3
Liczba cylindrów 4
Filtr powietrza suchy, z podwójnym wkładem
Zmiana kierunku jazdy (bieg do przodu/wsteczny)
System hydraulic- Shuttle (rewers hydrauliczny)
Ilość biegów (F/R) F32/R32 (opcja F48/R48 z pełzającymi)
Główna zmiana biegów w pełni synchronizowana z półbiegami
Prędkość jazdy do przodu (km/h) 1,67 - 38,64 (min. 0,30 z biegami pełzającymi)
Prędkość jazdy do tyłu (km/h) 1,53 - 38,97 (min. 0,30 z biegami pełzajacymi)
Typ sprzęgła
wielotarczowe sprzęgło mokre
Typ hamulca
wielotarczowy hamulec mokry
Załączanie napędu przedniego
elektrohydrauliczne (podczas jazdy)
Hamowanie na cztery koła TAK - poprzez automatyczne załączenie przedniego napędu
Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego (F/R) STD / STD
System napędu na 4 koła (4WD) przekładnia zębata stożkowa (kątowa)
Typ sprzęgła systemu 4WD wielotarczowe hydrauliczne mokre, z hamulcem
WOM niezależny, wielotarczowe hydrauliczne sprzęgło mokre, z hamulcem
Prędkość obrotowa (obr/min) 540/540E (opcja 540/1000 obr./min)
Wydajność pompy (zaczep 3-punktowy) 65 l/min
Udźwig podnośnika 4000 kg
Układ sterowania Regulacja siłowa, pozycyjna, mieszana, szybkości reakcji i położenie mieszane
Układ kierowniczy Hydrostatyczny (pompa hydrauliczna 47,5 l/min)
Typ dolnego łącznika standardowy
Min. prześwit pod pojazdem 435
Masa bez obciążników 4060
Obciązniki przednie (568 kg) STD
Zaczep transportowy i rolniczy STD
Błotniki przednie; poszerzenia błotników tylnych STD
Pneumatyczny układ hamowania przyczep STD

CENA Netto: 189 048.78 zł
CENA Brutto: 232 530 zł
maszyny rolnicze kredyt 5lat 0 procent
* Gotówka * Raty * Transport * Gwarancja *

NAJWIĘKSZA SKŁADNICA MASZYN W POLSCE:
PREMIUM Trade oraz Jan-POL
* * * * * *
Jeżeli interesuje Cie inny model z w/w Aukcji - Zadzwoń!
WYSTAWIMY aukcje specjalnie dla Ciebie :)
* * * * *

UWAGA



W naszej ofercie znajdują się również inne rodzaje nowych maszyn rolniczych zarówno dla małych, średnich jak i dużych gospodarstw np.:

Agregat hydrauliczny * Agregat ścierniskowy * Agregat talerzowy * Agregat uprawowy * Agregat uprawowo-siewny * Agregat uprawowy z przednim wałem * Beczkowóz * Betoniarka * Brona talerzowa * Brona polowa * Ciągnik Kubota m * Glebogryzarka * Głębosz * Kabina * Kosiarka * Kultywator * Ładowacz chwytakowy * Mieszalnik pasz * Owijarka * Opryskiwacz * Pielnik * Pług * Pług obracalny * Pług zrywalny * Pług do śniegu * Prasa zwijająca * Przenośnik ślimakowy * Przenośnik pneumatyczny * Przetrząsacz pasowy * Przetrząsacz-karuzelowy * Przyczepa wywrotka * Rozrzutnik obornika * Rozsiewacz * Rozsiewacz wapna * Rozsiewacz nawozów * Sadzarka do rosady * Sadzarka do ziemniaków * Siewnik do kukurydzy * Siewnik do zboża * Siewnik poplonów * Śrutownik bijakowy tłoczący * Śrutownik walcowy * Ładowacz czołowy * Tur * Waga pod mieszalnik * Waga inwentarzowa * Wał strunowy * Wóz asenizacyjny * Włóka * Włóki łąkowo-polowe * Wybierak szczękowy * Zbieracz bel * i wiele innych...

!!! STOP !!!
kto pyta nie błądzi

*
1) Chcesz wiedzieć więcej?
*
2) Chcesz omówić zagadnienia techniczne?
*
3) Potrzebujesz szczegółowych danych technicznych?
*
4) Zastanawiasz się lub chcesz upewnić się czy ta maszyna będzie pasować do Twojego sprzętu?
 
 Wszystko wyjaśni Ci nasz konsultant ZA DARMO, wystarczy
ZADZWONIĆ
695-[zasłonięte]-330


NIE Czekaj na PROW !


Możliwość obejrzenia maszyn miejscowość: KOZENIN 53D k/OPOCZNA (woj. łódzkie)
MAPA

Z a p r a s z a m y

ZADZWOŃ do Nas !!!
 
Jesteśmy zawsze od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8.00-17.00
 
i Soboty 8.00-14.30
K O N T A K T:
----------> 695-[zasłonięte]-330<-------------

PREMIUM TRADE Sp. z o. o.

Kozenin 53D
26-332 Sławno
NIP: 768[zasłonięte]8291


K O N T A K T: 695-[zasłonięte]-330
~ UWAGA ~

LEASING FABRYCZNY
+ BEZ POŚREDNIKÓW,
+ Niskie oprocentowanie,
+ Minimum formalność,
+ Infolinia:
695-[zasłonięte]-330

AlleKredyt



System wtrysku Common Rail

Powszechnie stosowany w samochodach osobowych i ciężarowych system redukcji spalin, zapewniający również większa efektywność spalania paliwa, a przez to mniejsze jego zużycie.

W systemie tym dawka paliwa oraz czas wtrysku kontrolowane są elektronicznie, a ciśnienie paliwa w szynie zbiorczej dochodzi do 160 Mpa. Znacznie lepszą efektywność spalania, a przez to mniejsze zużycie paliwa uzyskano poprzez rozdzielenie wtrysku na kilka faz. Dzięki temu znacznie wyciszono również pracę silnika pozbywając się typowego dla silników Diesel'a odgłosu „klekotania”. Silnik ten charakteryzuje się również większym momentem obrotowym, przez co jest bardziej dynamiczny.

System ERG z niezależnym układem chłodzenia.

System ten w połączeniu z systemem wtrysku Common Rail zapewnia znacznie mniejszą emisję spalin zgodna z najnowszymi normami EURO IIIA.

Zastosowano tutaj sprzężenie zwrotne, w którym spaliny z kolektora wydechowego są kierowane przez chłodnicę ponownie do komory spalania, gdzie znacznie obniżają temperaturę, a przez to powodują redukcję tlenku azotu w tym procesie.

Skrzynia biegów- duża ilość przełożeń, precyzyjne przełączanie

W pełni synchronizowana skrzynia biegów posiadająca w standardzie 32 biegi do przodu i 32 do tyłu. W dźwigni przełączania biegów znajduje się elektrohydrauliczny przełącznik Swing Shift, a przez to mamy do dyspozycji dwa zakresy prędkości sygnalizowane zapaleniem się lampki (żółw/zając). Dodatkowo ciągnik posiada reduktor prędkości załączany mechanicznie.

Oprócz tego wyposażeniem standardowym jest wzmacniacz momentu umieszczony na dźwigni zmiany biegów, który w przypadku nagłych zmian obciążenia, po włączeniu redukuje prędkość o 17% zwiększając w ten sposób siłę trakcyjną.

Rewers hydrauliczny- bardzo duży komfort pracy

Ciągnik M108S posiada w standardzie rewers hydrauliczny, który pozwala na płynną zmianę kierunku jazdy bez wyhamowywania ciągnika i użycia sprzęgła. Wystarczy tylko przełączyć dźwignię rewersu umieszczoną z lewej strony przy kierownicy.

Funkcja ta jest szczególnie przydatna przy pracy z ładowaczem czołowym, gdzie zmiany kierunku jazdy są bardzo częste.

4WD- napęd na cztery koła załączany elektrohydraulicznie, hamulce na 4 koła.

W dowolnej chwili podczas jazdy można załączyć przedni napęd, bez konieczności zatrzymania ciągnika. Załączenie napędu sygnalizuje lampka na desce rozdzielczej.

Dzięki tej funkcji podczas hamowania przedni napęd jest automatycznie załączany i uzyskujemy efekt hamowania na cztery koła.

Przekazywanie napędu na przednie koła odbywa się przez przekładnię kątową (zębatą ), dzięki czemu przekazanie mocy na przednie koła nawet przy maksymalnym skręcie odbywa się bez żadnych zakłóceń.

Kabina- komfort, ergonomia i znakomita widoczność.

Ciągnik w standardzie posiada bardzo wydajną dwupoziomową klimatyzację oraz otworów wlotowych zapewniających efektywną cyrkulację powietrza. Wyświetlacz ciekłokrystaliczny wskazuje aktualną prędkość, obroty WOM oraz ilość przepracowanych motogodzin.

W standardzie znajduje się również bardzo wygodny fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, zagłówkiem oraz podłokietnikami.

Maska skośna, pochylona do przodu

Maska silnika została tak zaprojektowana, aby w jak najmniejszym stopniu ograniczyć widoczność z kabiny. Jest to szczególnie doceniane przy pracy z urządzeniami zawieszanymi na przednim TUZ-ie.

Maska jest otwierana bez najmniejszego wysiłku dzięki zastosowaniu dwóch gazowych teleskopów.

-------------------------

~ TERAZ ~

Nowy SKUTER
Firmy ROMET

!!! GRATIS !!!
http://www.rolnicze-maszyny.pl/ALLEGRO/PREZENTY/romet/skuter-ciagnika-kubota.gif
--------------------------
Premium Trade
oferuje
"SERWIS U KLIENTA"

http://www.rolnicze-maszyny.pl/images/rolnicze-maszyny-nowe/serwis-maszyny-rolnicze.gif
Dojazd Serwisu GRATIS
--------------------------



Marcin
tel.: 695-[zasłonięte]-900


Jarosław

tel.: 665-[zasłonięte]-600


Witold
tel.: 695-[zasłonięte]-330


Łukasz
tel.: 697-[zasłonięte]-250


Andrzej
tel.: 603-[zasłonięte]-800