Sprzedaję 3 książki tak jak jest to widoczne na zdjęciu niestety nie mam płyty
WYDAWNICTWO:Longman
Footprints to nowy kurs języka angielskiego, zgodny z obowiązującą podstawą programową edukacji wczesnoszkolnej. Jego gospodarzami są przyjaźni bohaterowie, którzy wciągają dzieci do nauki i zabawy w pasjonującym świecie języka angielskiego.Kurs Footprints łączy w sobie wszystkie obszary edukacyjne. Rozszerza naukę języka angielskiego o piosenki, rysunki, zabawy ruchowe, ćwiczenia w parach i grupach, projekty zespołowe, a także o naukę liczb i poznawanie wyrazów związanych z przyrodą. Dodatkowo zawiera lekcje kulturowe dotyczące świąt i obyczajów krajów anglojęzycznych.W zależności od poziomu grupy nauczyciel ma możliwość rozpoczęcia nauczania w klasie I od poziomu Starter lub od poziomu 1. Pierwsze poziomy Footprints koncentrują się na rozwijaniu sprawności słuchania i mówienia. Dzięki ćwiczeniom rozwijającym umiejętności motoryczne przygotowują również dzieci do nauki pisania w języku angielskim. Poziom 1 stopniowo wprowadza elementy czytania oraz pisania (pisanie po śladzie).Od lat obserwujemy jak uczniowie, nauczyciele i rodzice szybko zaprzyjaźniają się z kursem Footprints. Specjalny poradnik dla rodziców, słowniczek obrazkowy, CD-ROM z piosenkami i interaktywnymi grami oraz polskie polecenia w zeszycie ćwiczeń umożliwiają zaangażowanie rodziców (także tych nieznających angielskiego), dzięki czemu dzieci uczą się języka nie tylko w szkole, ale również w domu.Nowy komponent Footprints Active Teach do trzech pierwszych poziomów kursu pozwala nauczycielowi zaangażować dzieci we wspólne rozwiązywanie interaktywnych zadań i powtarzanie słów z pomocą powiększonych ilustracji z podręcznika, plakatów i kart obrazkowych.Kurs w pełni dostosowuje się do możliwości i wiedzy uczniów:różnorodne ćwiczenia, gry i zabawy stwarzają warunki do pomocnej stymulacji werbalnej, plastycznej, muzycznej i ruchowej, które mają efektywny wpływ na naukę języka angielskiego,różnorodne fabuły łączą otoczenie uczniów ze światem ich bogatej wyobraźni, tworząc naturalny kontekst do nauki,przyjaźni bohaterowie motywują dzieci do rozumienia i zapamiętywania nowych słów i wyrażeń,obrazy z życia Wielkiej Brytanii przybliżają uczniom zwyczaje i zachowania właściwe ich rówieśnikom. Nr. dopuszczenia: 53/1/2009 Oprawa: broszurowa Rok wydania: 2009 Ilość stron: 64 Autor: Gabriella Lazzeri, Steve Marsland
Footprints to nowy kurs języka angielskiego, zgodny z obowiązującą podstawą programową edukacji wczesnoszkolnej. Jego gospodarzami są przyjaźni bohaterowie, którzy wciągają dzieci do nauki i zabawy w pasjonującym świecie języka angielskiego.Kurs Footprints łączy w sobie wszystkie obszary edukacyjne. Rozszerza naukę języka angielskiego o piosenki, rysunki, zabawy ruchowe, ćwiczenia w parach i grupach, projekty zespołowe, a także o naukę liczb i poznawanie wyrazów związanych z przyrodą. Dodatkowo zawiera lekcje kulturowe dotyczące świąt i obyczajów krajów anglojęzycznych.W zależności od poziomu grupy nauczyciel ma możliwość rozpoczęcia nauczania w klasie I od poziomu Starter lub od poziomu 1. Pierwsze poziomy Footprints koncentrują się na rozwijaniu sprawności słuchania i mówienia. Dzięki ćwiczeniom rozwijającym umiejętności motoryczne przygotowują również dzieci do nauki pisania w języku angielskim. Poziom 1 stopniowo wprowadza elementy czytania oraz pisania (pisanie po śladzie).Od lat obserwujemy jak uczniowie, nauczyciele i rodzice szybko zaprzyjaźniają się z kursem Footprints. Specjalny poradnik dla rodziców, słowniczek obrazkowy, CD-ROM z piosenkami i interaktywnymi grami oraz polskie polecenia w zeszycie ćwiczeń umożliwiają zaangażowanie rodziców (także tych nieznających angielskiego), dzięki czemu dzieci uczą się języka nie tylko w szkole, ale również w domu.Nowy komponent Footprints Active Teach do trzech pierwszych poziomów kursu pozwala nauczycielowi zaangażować dzieci we wspólne rozwiązywanie interaktywnych zadań i powtarzanie słów z pomocą powiększonych ilustracji z podręcznika, plakatów i kart obrazkowych.Kurs w pełni dostosowuje się do możliwości i wiedzy uczniów:różnorodne ćwiczenia, gry i zabawy stwarzają warunki do pomocnej stymulacji werbalnej, plastycznej, muzycznej i ruchowej, które mają efektywny wpływ na naukę języka angielskiego,różnorodne fabuły łączą otoczenie uczniów ze światem ich bogatej wyobraźni, tworząc naturalny kontekst do nauki,przyjaźni bohaterowie motywują dzieci do rozumienia i zapamiętywania nowych słów i wyrażeń,obrazy z życia Wielkiej Brytanii przybliżają uczniom zwyczaje i zachowania właściwe ich rówieśnikom.