Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

38. PLANOWANIE STRATEGICZNE W NOWOCZESNEJ FIRMIE

02-06-2012, 17:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 48 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284449929
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 15   
Koniec: 17-05-2012 13:41:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


PLANOWANIE STRATEGICZNE W NOWOCZESNEJ FIRMIE
 


Autor: Penc-Pietrzak Ilona

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2010
Rodzaj: poradnik
ISBN:[zasłonięte]978-8326-738-9
Liczba stron: s. 384
Okładka: miękka
Format: B5 (176 x 250 mm) 

Cena detaliczna: 69,00 zł 
V
Opis: Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorcze wykorzystywać szansę. Dostosowywanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości.Takie podejście da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.

Autorka wskazuje:

* jakie elementy otoczenia ogólnego i konkurencyjnego firmy należy poddać dokładnej analizie,
* w jaki sposób badać potencjał przedsiębiorstwa i jak oceniać jego pozycję strategiczną,
* jak wykorzystać szansę w otoczeniu i atuty konkurencyjne (wyróżniające kompetencje) przedsiębiorstwa,
* jak opracować i wdrożyć skuteczną strategię pozwalającą osiągnąć sukces rynkowy i urzeczywistnić wizję rozwoju firmy.

Adresaci:

Książka ta może służyć jako podręcznik dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem, pomoże także menedżerom w kreatywnym tworzeniu koncepcji strategicznych i ich profesjonalnej implementacji w warunkach burzliwego otoczenia.