Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

38. OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU

02-06-2012, 17:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 56 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284449950
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-05-2012 13:41:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU
 


Autor: Bogdan Nogalski (red.), Stefan Lachiewicz (red.)
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA  
Rok wydania: 2010
Okładka: twarda
Wymiary: 148x210
Ilość stron: 552
ISBN:[zasłonięte]978-8326-733-4

Cena detaliczna: 79,00
Opis: Niniejsza książka, autorstwa badaczy z czołowych polskich uczelni, stanowi przegląd fundamentalnych zagadnień współczesnego zarządzania. Impulsem do jej napisania była obchodzona w tym roku setna rocznica powstania nauk o zarządzaniu. Podstawowym celem książki jest zaprezentowanie osiągnięć polskich ośrodków naukowych zajmujących się tą problematyką oraz perspektyw rozwojowych i kierunków badań na przyszłość. Jest ona więc swego rodzaju raportem o obecnym stanie polskiej nauki o zarządzaniu, uwzględniającym w szczególności takie zagadnienia jak:

    * ewolucja kierunków badań,
    * podstawowe obiekty badawcze (przedsiębiorstwo, organizacja pracy),
    * specyficzne mody w teorii i praktyce zarządzania,
    * rozwój i perspektywy nurtu zarządzania strategicznego,
    * metody badań naukowych w obszarze zarządzania,
    * badania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania zmianą, wiedzą i innowacjami,
    * osiągnięcia subdyscyplin o węższym zasięgu, takich jak zarządzanie zasobami, zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem, zarządzanie jakością, logistyką itd.,
    * metody i techniki zarządzania oraz nadzór korporacyjny,
    * etyka w badaniach naukowych.

Adresaci:

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków menedżerskich i ekonomicznych oraz uczestników szkoleń i kursów z różnych dziedzin zarządzania. Można ją polecić również wykładowcom prowadzącym zajęcia z zakresu zarządzania, nauki o organizacji, zasobów ludzkich, metod zarządzania i podobnych przedmiotów, a także konsultantom i młodym badaczom, którzy poszukują inspiracji merytorycznych oraz warsztatowych.