Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

38. KULTURA INNOWACJI. KREATYWNOŚĆ PRACOWNIKÓW...

09-03-2012, 21:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112128028
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 9    Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-03-2012 09:04:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KULTURA INNOWACJI. KREATYWNOŚĆ PRACOWNIKÓW A SUKCES FIRMY
 


Autor: Trompenaars Fons

Tytuł oryginału: Riding the Whirlwind Connecting People and Organisations in a Culture of Innovation
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2010
Rodzaj: poradnik
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0481-8
Liczba stron: s. 284
Okładka: miękka
Format: B5 (176 x 250 mm) 

Cena detaliczna: 59,00 zł 
V
Opis: Zbudowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej innowacyjności jest najważniejszym zadaniem stojącym przed każdym zespołem zarządzającym. Niniejsza książka odpowiada na pytanie, jak je zrealizować. Czytelnik znajdzie w niej wiele przykładów badań i naukowo popartych rad.

Autor obszernie omawia kreatywność, innowacyjność oraz kulturę organizacyjną firmy, znakomicie łącząc perspektywę jednostki, zespołu i organizacji. Treść książki oparta jest na obszernej między kulturowej bazie danych, dzięki czemu czytelnik otrzymuje swoisty zbiór przepisów na stworzenie w firmie warunków do rozwoju kreatywności i innowacyjności.

Praktyczne informacje podane są z humorem - tak jak tylko Fons Trompenaars potrafi. Wiele przykładów innowacyjności znalazł on w serialach komediowych, takich jak Hotel Zacisze.

Menedżerom lektura ta pomoże zrozumieć, jak ich zachowanie wpływa na działania zatrudnionych, a tym samym - jak można łączyć potrzeby organizacji z potrzebami indywidualnych osób. Warto tę pozycję polecić także pracownikom oraz studentom kierunków biznesowych i menedżerskich, którzy chcą poznać i zrozumieć subtelne zagadnienia z dziedziny stosunków pracy i organizacji.