Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

37. TWORZENIE WARTOŚCI PRZEZ DZIAŁ HR NOWA NAJTANI

02-06-2012, 17:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284450258
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 7   
Koniec: 17-05-2012 13:44:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TWORZENIE WARTOŚCI PRZEZ DZIAŁ HR
 


Autor: Wayne Brockbank, Dave Ulrich,
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA 
Rok wydania: 2008
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 300
ISBN: [zasłonięte]978-8326-624-5

Cena detaliczna: 79,00
Opis: Dziś, kiedy transakcyjna praca działu HR ( np. system wynagrodzeń, świadczenia) jest coraz częściej zautomatyzowana i zlecona firmom zewnętrznym, nadszedł czas, by specjaliści HR na nowo zdefiniowali i rozszerzyli swoje strategiczne role.
Jak mają tego dokonać? Zdaniem Dave'a Ulricha i Wayne'a Brockbanka, specjaliści HR powinni skupić się na tworzeniu wartości dla interesariuszy: klientów i inwestorów oraz menedżerów i pracowników.

Książka stanowi cenną pomoc w dokonaniu tej transformacji. Opierając się na szeroko zakrojonych, trwających osiemnaście lat badaniach, które objęły ponad 29 000 specjalistów HR i menedżerów liniowych, autorzy określają kryteria tworzenia wartości. Radzą, aby wartości te osiągać poprzez:

# wybieranie działań, które tworzą największą wartość

# właściwe kierowanie działem HR poprzez odpowiednią strategię i strukturę organizacyjną

# rozwijanie umiejętności i kompetencji specjalistów HR oraz pozostałych pracowników firmy

# dopasowanie swojej pracy do wymagań interesariuszy

# obserwowanie zewnętrznych warunków biznesowych i dostosowywanie do nich swoich działań

Adresaci:

Książkę, wzbogaconą licznymi przykładami i wskazówkami, powinien przeczytać każdy specjalista HR i menedżer, który pragnie, aby jego pracownicy mieli znaczny wpływ na pozycję rynkową i rozwój firmy.