2. Szczegóły oferty i procesu katalogowania.
Szczegóły oferty:
| Ilość dodanych wpisów: |
300+60 |
| Ilość linków w jednym wpisie: |
1 (to odpowiednia ilość dla katalogów) |
| Ilość fraz w jednym wpisie: |
od 1 do 3 |
| Pingowanie: |
tak, losowo (losowe pingowanie wygląda naturalnie dla Google) |
| Długość pojedynczego artykułu: |
od 200 do 500 znaków (w zależności od wersji; to optymalna długość) |
| Ilość wpisów bazowych: |
3 |
| Ilość wersji dodawanych wpisów: |
300+60 |
| Czas dodania wpisów: |
maksymalnie 60 dni (zazwyczaj ok. 45 dni) |
Podsumowując:
Po przesłaniu przez Ciebie danych dotyczących Twojej strony internetowej pisane są
3 artykułów bazowe, przeznaczone do wpisów w katalogach. Następnie artykuły te są redagowane, i za pomocą synonimów tworzone jest
300+60 odrębnych artykułów o długości od ok. 200 do ok. 500 znaków. W każdym wpisie umieszcza się od 1 do 3 słów lub fraz kluczowych oraz 1 link do promowanej strony internetowej. Taka metoda pisania i publikowania artykułów ma na celu możliwie największe zróżnicowanie publikowanej treści. Wpisy publikowane są systematycznie (a nie wszystkie jednocześnie) a po publikacji część z nich jest dodatkowo pingowana, co przyspiesza i wzmacnia efekt katalogowania. Wszystko po to, by wpisy katalogowe wyglądały jak najbardziej naturalnie dla Google.