Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

34e. ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA

09-03-2012, 20:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł      Najwyzsza cena licytacji: 36 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112123540
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 7   
Koniec: 10-03-2012 23:54:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA TW - JEANNE W. ROSS, PETER WEILL, DAVID C. ROBERTSON Nowa

Autorzy: JEANNE W. ROSS, PETER WEILL, DAVID C. ROBERTSON
Format: 15 x 22,5 cm
ISBN:[zasłonięte]978-83652-73-2
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2010
Objętość: 262

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; - Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; - Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej. Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.