|
Autor: Hermann Simon Wydawca: Difin Rok wydania: 2009 Okładka: miękka Wymiary: 160 x 230 Ilość stron: 196 ISBN:[zasłonięte]978-8341-085-2
Cena detaliczna: 39,00 V |
Opis: „Działania natychmiastowe” to słowo klucz niniejszej książki. Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu przynoszą skutek. Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla przedsiębiorstw, jeśli nie działają szybko i zdecydowanie. Znaczenie szybkości reagowania trudno jest przecenić. Duża liczba 33 konkretnych działań natychmiastowych potwierdza, że istnieje wiele środków i rozwiązań w walce z kryzysem. Rezygnacja nie jest właściwym wyjściem. Nawet mając niewiele czasu do dyspozycji, można i należy bezwzględnie unikać fatalnych błędów. W okresie kryzysu nawet taki niewielki „błąd” może oznaczać koniec firmy. Dlatego też szczególnie wskazane jest zrozumienie przyczyn, staranna diagnoza, zdecydowane wdrożenie oraz bieżący monitoring. Niniejsza książka zawiera właśnie praktyczne wskazówki dotyczące wszystkich tych aspektów.
Grzegorz Ratajczak, członek zarządu, Krispol Sp. z o.o.:
Doskonała publikacja dla szerokiego grona menedżerów, z której można nauczyć się różnych sposobów przezwyciężania obecnego kryzysu i zastosować je w różnych branżach. Napisana prostym językiem, z wieloma przykładami, traktuje o sprawach, z którymi każdy menedżer styka się codziennie. Zawarte w książce prof. Simona propozycje konkretnych rozwiązań mogą się przydać każdemu prezesowi czy dyrektorowi. Publikacja stanowi jednocześnie rodzaj kompendium wiedzy marketingowej, finansowej i zarządczej.
Jacek Sobkowiak, dyrektor generalny, Wavin Poland:
Albo znajdziemy drogę, albo ją zbudujemy – te słowa Hannibala przywołane w książce „33 sposoby na kryzys gospodarczy” oddają cel, jaki przyświecał autorowi. Kryzysu nie należy się bać, trzeba się z nim zmierzyć. Jeśli nie ma gotowych rozwiązań, to zawsze są reguły tworzenia rozwiązań skutecznych. Działania proponowane przez prof. Simona to rzeczowa, praktyczna rada dla menedżerów – jak w czasie kryzysu zarządzać firmą lepiej niż konkurencja. Przeczytaj i stosuj – tak rekomenduję książkę swoim współpracownikom.
|
|
|