Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

-33% PIŁKA NOŻNA gra duża plansza + CHIŃCZYK

28-01-2014, 9:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 9.99 zł     
Użytkownik edukacyjne-gry
numer aukcji: 3882873693
Miejscowość Dopiewo
Licytowało: 1    Wyświetleń: 23   
Koniec: 28-01-2014 08:05:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 5 lat +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

http://hetman-zabawki.com.pl/templates/rt_novus_j15/images/inset-banner.jpg

.

REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA PRZY OKAZJI IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH DLA DZIECI

FERIE ZIMOWE, WIELKANOC, DZIEŃ DZIECKA ...

ZAPRASZAMY: PRZEDSZKOLA, SZKOŁY, PLACÓWKI OŚWIATOWE, FIRMY !

RABAT WLICZONY JUŻ W CENĘ PRZEDMIOTU + WYSYŁKA KURIERSKA GRATIS !

.

ODBIORCY INDYWIDUALNI - ATRAKCYJNY KOSZT WYSYŁKI ZBIORCZEJ !!!


JEDNA OPŁATA ZA ZAKUPY ZBIORCZE - PRZY ZAKUPIE WIELU PRZEDMIOTÓW, Z JEDNEJ BĄDŹ WIELU RÓŻNYCH NASZYCH AUKCJI, KOSZT WYSYŁKI JEST RÓWNY KWOCIE ZA WYSYŁKĘ JEDNEGO PRZEDMIOTU !

.

e-mail: [zasłonięte]@hetman24.com.pl

tel. 604 [zasłonięte] 20 90

GADU-GADU: 43[zasłonięte]587

.

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !


PŁATNOŚCI:
PayU // WPŁATA NA KONTO BANKOWE // WYSYŁKA ZA POBRANIEM PRZY ODBIORZE

WYSYŁKA:
POCZTA POLSKA // PRZESYŁKA KURIERSKA

KONTO BANKOWE:
53 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3460001 [zasłonięte] 207921

ADRES:
HETMAN , UL. SZKOLNA 50 , DOPIEWIEC , 62-070 DOPIEWO

cena 9,99 pln zawiera już promocyjny 33% rabat

.

PIŁKA NOŻNA

.

GRA STRATEGICZNA

DUŻA PLANSZA (FORMAT A3, SKŁADANA)
- DUŻE OPAKOWANIE
+ PIONKI W KSZTAŁCIE MYSZEK !

.

Towarzyska gra planszowa - celem jest wygranie meczu; umieszczenie piłki na polach bramkowych przeciwnika.

.
.

Zawartość opakowania:
- 10 pionków (w 2 kolorach)
- piłka - "krążek"
- plansza
(wielkość planszy: 30 cm x 42 cm / sztywna, trwała)
(wymiary całego opakowania: 4,4 cm x 36,2 cm x 23,50 cm)

Przygotowanie do gry:
Przed przystąpieniem do gry gracze wybierają po 5 pionków w jednym kolorze. Jeden z tych pionków będzie "bramkarzem" - należy ustawić go na dowolnym polu w kolorze żółtym lub czerwonym (pole bramkowe). Pozostałe pionki należy ustawić na dowolnych polach na swojej połowie planszy "boiska" przed polami w kolorze fioletowym (oprócz pól w kolorze żółtym i czerwonym). Gracz rozpoczynający grę stawia jeden ze swoich pionków wraz z piłką "krążkiem" na polu w kolorze białym (centralne pole na planszy). Żaden z pionków nie może stać na polach w kolorze fioletowym. Gracze między sobą ustalają, który z nich rozpoczyna grę - ruchy wykonują na przemian.

Zasady gry:
Ruch pionków "piłkarzy" składa się z 2 faz: (1) przesunięcie pionka, (2) przesunięcie piłki. Gracz może zrezygnować z jednej fazy ruchu - może przesunąć tylko pionek bez równoczesnego przesunięcia piłki i na odwrót.

(1) Przesunięcie pionków - można je przesuwać o 1, 2 lub 3 pola w dowolnym kierunku. Do przodu, do tyłu, w bok, po skosie oraz zmieniając kierunek ruchu. Należy przesuwać pionki tylko i wyłącznie po liniach znajdujących się na planszy.

(2) Przesunięcie piłki - aby wprowadzić piłkę "krążek" w ruch, czyli przesuwać ją po planszy, należy najpierw ustawić pionek na polu, na którym znajduje się piłka. Gdy piłka znajduje się sama na polu - nie można jej przesuwać. Piłkę można przesuwać tylko w liniach prostych w dowolnym kierunku, o dowolną ilość pól. Nie można zmieniać kierunku ruchu piłki.

Uwaga: jedynym odstępstwem od tej zasady jest sytuacja gdy piłka dojdzie (zostanie przesunięta) do pól w kolorze niebieskim, które pełnią rolę bandy - wtedy piłka może się od niej odbić. Gracz sam decyduje gdzie przesunie piłkę (w jakim kierunku i na jaką odległość). Piłka nie może zatrzymać się na polach w kolorze niebieskim - musi zostać przesunięta "odbita". W jednej kolejce, czyli w jednym ruchu można 2 razy odbić piłkę od band.

Po rozpoczęciu gry "meczu" można wchodzić na pola w kolorze fioletowym.

Na jednym polu może znajdować się tylko jeden pionek i piłka. Nie można postawić pionka na polu zajętym już przez inny pionek oraz nie można przechodzić przez to pole.

Piłka może przebywać na jednym polu wraz z pionkiem tylko przez jedna kolejkę. Następnie musi być zagrana (musi opuścić to pole).

Nie można postawić pionka na polu, na którym znajduje się już inny pionek wraz z piłką. Aby nie dopuścić do utraty pola należy blokować ruchy "strzały" przeciwnika.

"Bramkarz" może poruszać się (zmieniać pozycję) tylko po polach w kolorze żółtym i czerwonym. Nie może wychodzić poza te pola. Zadaniem "bramkarza" jest niedopuszczenie by piłka "krążek" znalazła się na polach w kolorze czerwonym (polach bramkowych). Na swoim polu karnym (pola w kolorze żółtym) gracz umieszcza tylko jeden pionek - "bramkarza". Inne pionki nie mogą wchodzić na te pola, ani na pola w kolorze czerwonym.

Uwaga: gracz może postawić swoje pionki (oprócz "bramkarza") na polach w kolorze żółtym - polach przeciwnika. Nie może ich postawić na polach w kolorze czerwonym, polach w bramce przeciwnika.

GOL - jest zdobyty gdy piłka znajdzie się na dowolnym polu bramkowym przeciwnika (pola w kolorze czerwonym).
Jeżeli piłka znajdzie się na polu na którym znajduje się "bramkarz" - nie ma gola.

Po zdobytej bramce gracze kontynuują grę w ten sam sposób jak na początku gry. Zaczyna ten z graczy, który stracił bramkę.

Gracze pomiędzy sobą ustalają jak długo trwa mecz, albo do ilu zdobytych goli grają.

Koniec gry:
Zwycięzcą meczu zostaje ten z graczy, który strzelił więcej bramek (zdobył więcej goli).

+
.

CHIŃCZYK

Elementy gry:
- plansza - CHIŃCZYK (tekturowa, wymiar planszy: 23 cm x 27 cm)

- pionki - 16 szt. MYSZEK

.

.

CHIŃCZYK (opis gry):

Każdy z graczy ma do dyspozycji 4 pionki w jednym kolorze, które wystawia na polach wyjściowych.

Gracze losują lub ustalają który z nich rozpoczyna grę.

Przebieg gry:

Gracz, który rozpoczyna grę musi w kolejnych trzech rzutach wyrzucić jednorazowo 6 oczek. Przesuwanie pionków na planszy odbywa się o tyle pól ile oczek pokazała wyrzucona kostka. Jeśli gracz wyrzuci 6 oczek ma prawo wykonania kolejnego rzutu lub wystawienia kolejnego pionka, może również przesunąć pionek o 6 pól. Jeżeli wskutek rzutu kostką pionek powinien stanąć na polu już zajętym, to pionek zajmujący to pole należy wycofać na pole wyjściowe. Wyprzedzenie pionków nie jest związane ze "zbiciem" pionków. Pionek, który obszedł całą trasę ma prawo wejść do rzędu pól na środku planszy oznaczonym tym samym kolorem. Można tam wejść po wyrzuceniu dokładnie tylu oczek ile pól dzieli go od tego pola.

Wygrywa ten kto pierwszy ustawi wszystkie pionki we właściwym rzędzie na środku planszy.

UWAGA:

ELEMENTY ZESTAWU: "GRA PIŁKA NOŻNA - PLANSZA, PIONKI, KRĄŻEK" + "ELEMENTY GRY CHIŃCZYK - PLANSZA, PIONKI, OPIS" SĄ ZAPAKOWANE I WYSYŁANE W DUŻYM OPAKOWANIU OD GRY:

(wymiar całego opakowania: 4,4 cm x 36,2 cm x 23,50 cm)