Postaw na jakość polskiej firmy!
Rower crossowy to uniwersalny, komfortowy model, który doskonale sprawdzi się w zróżnicowanych warunkach terenowych. Rowery tego typu mogą być z powodzeniem używane do celów turystycznych (zarówno na szosach, jak i ubitych szlakach), a także do codziennego poruszania się po mieście. Konstrukcja rowerów crossowych umożliwia przyjęcie wygodnej pozycji bez nadmiernego zginania pleców, a duże koła i mocne opony zapewniają płynną i komfortową jazdę. Najwyższa jakość wykonania i materiałów, a także zastosowanie markowych części składowych zapewnia długie i efektywne użytkowanie roweru.
Dane techniczne:
-
rozmiar kół: 28"
-
rozmiar ramy: 17"
-
materiał ramy: alu 6061 T6
-
widelec: SR Suntour NRX D RL 700c
-
amortyzator tył: -
-
napęd: 30 biegów
-
manetki:
-
przód: Shimano Deore T610 3 speed
-
tył: Shimano Deore T610 10 speed
-
przerzutki:
-
przód: Shimano Deore T610
-
tył: Shimano XT T780
-
mechanizm korbowy: Shimano Deore T611 48/36/26 175 mm
-
hamulce (przód/tył): Promax DSK-913
-
tarcze hamulcowe (przód/tył): 160 mm
-
opony: Schwalbe Range Cruiser 40-622
-
obręcze: Alexrims MD17
-
piasty (przód/tył): Shimano Deore
-
kaseta/wolnobieg: Shimano Deore 11-32 10 speed
-
kierownica: Romet Sport Bar 680 mm
-
mostek kierownicy: Romet Expert Stem 90mm 8DEG 31,8 mm
-
sztyca: Romet Sport Seatpost 31,6 mm 400 mm
-
siodło: Selle Royal Respiro Sport
-
pedały: VP-467
-
lampy: -
-
waga: 13,1 kg
-
kolor: czarny
GEOMETRIA RAMY:
-
A - wysokość ramy: 480 mm
-
B - długość górnej rury: 575 mm
-
C - długość tylnego widelca: 435 mm
-
D - kąt rury podsiodłowej: 73º
-
E - kąt główki ramy: 71,5º
-
F - baza kół: 1070 mm
-
G - wysokość główki ramy: 160 mm
-
H - długość przedniego widelca: 465 mm
Tabela sugerowanych rozmiarów ram rowerów Romet z serii TREKKING i CROSS:
Wzrost użytkownika (cm) |
Rozmiar ramy (cale) |
Rozmiar ramy (cm) |
152-162 |
17" |
43 |
167 |
18" |
46 |
172 |
19" |
48 |
175 |
20" |
51 |
177 i powyżej |
21" |
53 |
ALUMINIUM 6061 LITE
Lekki stop aluminium 6061, w którym dzięki procesowi wyżarzania T6 uzyskano korzystny stosunek masy do wytrzymałości.
HYDROFORMED ALUMINIUM
W procesie hydroformowania wykorzystuje się olej pod wysokim ciśnieniem, tak aby uzyskać lekkie i mocne rury aluminiowe o wyjątkowych kształtach.
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca, bez pośrednictwa dodatkowych adapterów, umożliwia wygodną regulację i obniża masę pojazdu.
QR-RW
Tradycyjny zacisk mocujący koło, obsługiwany za pomocą wygodnej dźwigni.