Postaw na jakość polskiej firmy!
Rower crossowy to uniwersalny, komfortowy model, który doskonale sprawdzi się w zróżnicowanych warunkach terenowych. Rowery tego typu mogą być z powodzeniem używane do celów turystycznych (zarówno na szosach, jak i ubitych szlakach), a także do codziennego poruszania się po mieście. Konstrukcja rowerów crossowych umożliwia przyjęcie wygodnej pozycji bez nadmiernego zginania pleców, a duże koła i mocne opony zapewniają płynną i komfortową jazdę. Najwyższa jakość wykonania i materiałów, a także zastosowanie markowych części składowych zapewnia długie i efektywne użytkowanie roweru.
Dane techniczne:
-
rozmiar kół: 28"
-
rozmiar ramy: 19"
-
materiał ramy: alu 6061 T6
-
widelec: SR Suntour NEX RL-DS-700c
-
amortyzator tylny: -
-
napęd: 24 biegi
-
manetki:
-
przód: Shimano Acera M360 3 speed
-
tył: Shimano Acera M360 8 speed
-
przerzutki:
-
przód: Shimano Acera M360
-
tył: Shimano Acera M360
-
mechanizm korbowy: Shimano Acera M361 48/38/28 175mm
-
hamulce:
-
przód: Shimano Tourney TX800
-
tył: Shimano Toruney TX800
-
tarcze hamulcowe:
-
przód: Shimano SM-RT56 160mm
-
tył: Shimano SM-RT56 160mm
-
opony: 40-622
-
obręcze: Euroline
-
piasty:
-
przód: Joytech D341DSE
-
tył: Joytech D342DSE
-
kaseta/wolnobieg: Shimano Altus 11-32 8 speed
-
kierownica: Romet Sport Bar 680 mm
-
mostek kierownicy: Romet Sport Stem 90 mm 8DEG 31,8 mm
-
sztyca: Romet 31,6 mm 350 mm
-
siodło: Romet by Velo
-
pedały: plastikowe
-
lampy: -
-
waga: 14,5 kg
-
kolor: niebieski
GEOMETRIA RAMY:
-
A - wysokość ramy: 480 mm
-
B - długość górnej rury: 575 mm
-
C - długość tylnego widelca: 435 mm
-
D - kąt rury podsiodłowej: 73º
-
E - kąt główki ramy: 71,5º
-
F - baza kół: 1070 mm
-
G - wysokość główki ramy: 160 mm
-
H - długość przedniego widelca: 465 mm
Tabela sugerowanych rozmiarów ram rowerów Romet z serii TREKKING i CROSS:
Wzrost użytkownika (cm) |
Rozmiar ramy (cale) |
Rozmiar ramy (cm) |
152-162 |
17" |
43 |
167 |
18" |
46 |
172 |
19" |
48 |
175 |
20" |
51 |
177 i powyżej |
21" |
53 |
ALUMINIUM 6061 LITE
Lekki stop aluminium 6061, w którym dzięki procesowi wyżarzania T6 uzyskano korzystny stosunek masy do wytrzymałości.
HYDROFORMED ALUMINIUM
W procesie hydroformowania wykorzystuje się olej pod wysokim ciśnieniem, tak aby uzyskać lekkie i mocne rury aluminiowe o wyjątkowych kształtach.
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca, bez pośrednictwa dodatkowych adapterów, umożliwia wygodną regulację i obniża masę pojazdu.
QR-RW
Tradycyjny zacisk mocujący koło, obsługiwany za pomocą wygodnej dźwigni.