Nie jestem handlarzem - sprzedaję swój samochód i na każde pytanie udzielę odpowiedź. Stan opisany jest faktyczny, a nie koloryzowany (nie jestem emerytem z Niemiec, nie jeździłem tym samochodem tylko do kościoła :) ). Tak na poważnie - w stu procentach pewny samochód - zgadzam się na wszelkie oględziny, wyjazdy na badania do ASO, wizyty z czujnikami lakieru itd.
Kupiony w salonie w Polsce
Bezwypadkowy – nic nie malowane!
Serwisowany w ASO – w dodatku poza serwisem dodatkowo zrobiony „duży” przegląd w V 2014 (opis poniżej)
Dostępny na f-rę z VAT23%. Cena netto 53.000 zł + 23 % VAT (65’190 brutto). Dla osoby prywatnej możliwość obniżenia ceny.
Model 325d z najlepszym silnikiem diesla BMW 3.0d (proszę nie mylić z 2.5d).
To ten sam silnik co w 330d i 335d, różni się mniejszą mocą równą 197KM.
Oczywiście kolor czarny (klasyczny dla BMW).
Opis historii serwisowej (wypadkowej nie było!)
0 km – 10.06.2008 (zakup, pierwsza rejestracja)
31594 km – 29.08.2009 (poprawiłem dzisiaj datę bo pomyłkowo wpisałem 2008r, a ma być 2009)
63982 km – 03.01.2011
96316 km – 21.01.2012
126818 km – 30.09.2013
135800 km – 28.05.2014 *
(przegląd + wymienione: olej Miller’s EE longlife C3, oczywiście przed wymianą płukanka Miller’s Engine Flush, filtr oleju Knecht, filtr powietrza knecht, filtr paliwa knecht, filtr paliwowy Knecht)
Tutaj można zapoznać się z informacją o ilości km do kolejnego serwisu (praktycznie 2 lata z głowy) – zdjęcia: ZDJĘCIA w katalogu google : https://drive.google.com/folderview?id=0BxYY_Jr7oPiOTnR5Y0tJM1lfZmc&usp=sharing
Widać także na jednym z tych zdjęć ile wynosi średnie spalania (7,3 l z przebiegu ponad 9 tys. km)
O Miller’s – tutaj opis (i widać dlaczego na ten się zdecydowałem)- http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/oleje-silnikowe/ee-longlife-c3-5w30/
Jedyną „awarią” był w zeszłym miesiącu wyciek płynu chłodniczego – okazało się, że to zawór EGR – już wymieniony na nowy wraz z nowym płynem chłodniczym.
Oczywiście oryginalna pełna dokumentacja – 2 kluczyki, instrukcje, książka serwisowa, faktura (z ostatniego przeglądu – oleje Miller’s!)
OC opłacone do 06.2015 – a więc praktycznie cały rok do skorzystania za free.
Samochód jest naprawdę zadbany, niezniszczony, bezwypadkowy, normalne ślady użytkowania (chociaż prezentuje się b.dobrze).
Nie potrafię zrobić profesjonalnych zdjęć jak to jest na aukcjach handlarzy ale za to wiem, że ja niem mam super zdjęć ale oni mają za to nie mają samochodu w takim stanie.
Dla informacji o wyposażeniu (oczywiście można sprawdzić po nr VIN - bez żadnej zwłoki udostępniam : WBA VU 71098 KG 93264)
Kolor nadwozia BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Tapicerka LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4)
1CD Odzyskiwanie energii hamowania
2BG Aluminiowe obręcze kół 17 cali Double 161
205 Automatyczna skrzynia biegów (z przełączaniem na „biegi sportowe”)
249 Kierownica wielofunkcyjna (M pakiet)
302 Alarm
4AB Listwy wykończeniowe drewno szlachetne korzeń drzewa orzechowego
4AE Podłokietnik przedni przesuwany
417 Rolety szyb bocznych
423 Chodniczki welurowe
431 Lusterko wewnętrzne automatycznie ściemniające się
441 Pakiet dla palących
459 Fotele przednie elektrycznie regulowane z pamięcią ustawień (dodatkowo pompowane fotele)
481 Fotele przednie sportowe
493 Pakiet dodatkowych schowków
494 Siedzenia przednie podgrzewane
502 System spryskiwania reflektorów
508 Czujniki parkowania przód i tył
521 Czujnik deszczu
522 Reflektory xenonowe
524 Reflektory skrętne adaptacyjne
534 Automatyczna klimatyzacja
544 Tempomat z funkcją hamowania
563 Pakiet dodatkowego oświetlenia
609 Nawigacja Professional (duża)
7AP Pakiet Dynamic + Advantage
7RS Pakiet polski
704 Zawieszenie sportowe M
710 Kierownica sportowa M
Dodatkowo - z tego co pamiętam - doświetlanie pojazdu po wyjściu (w klamkach), domykanie i otwieranie szyb zdalnie z kluczyka, nawigacja, skóra w stanie zupełnie niezniszczonym (błąd - nie "niezniszczonym" ale praktycznie "nieużywanym").
Dodatkowo w tym roku zamontowałem hak (demontowalny), który oczywiście jest wpisany do dowodu rejestracyjnego.
Więcej zdjęć (sporo) wrzucam na google – można przeglądnąć : ZDJĘCIA w katalogu google :
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt 793-[zasłonięte] -292.
P.S.
Odnośnie pytań co do stanu - potwierdzam, że nie ma żadnych nierówności, trzeszczeń, nierówności w łączeniach (szczeliny) itd. - to jest samochód z każdym elementem z oryginalnym lakierem (nie ma więc możliwości, że fachowcy coś źle składali, źle spasowali, coś pourywali - i potem coś trzeszczy, coś się dobrze nie domyka itd.).
Dla poważnie zainteresowanych mogę przesłać raport z historii z Ministerstwa Sprawa Wewnętrznych - pełne potwierdzenie legalności i historii właścicieli, OC i badania techniczne.