Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

30g. Psychologia języka dziecka Bokus NOWA NAJTANI

09-03-2012, 21:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 58 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112691714
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 17   
Koniec: 11-03-2012 10:07:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Psychologia języka dziecka
Osiągnięcia nowe perspektywy
Barbara Bokus
Grace W. (red.) Shugar

Redakcja: Bokus Barbara, Shugar Grace
Tłumacze: Haman Ewa, Haman Maciej, Hernik Mikołaj i inni
GWP
Oprawa: Miękka
Format: 16.4x23.5cm
Ilość stron: 462
Wydanie: 1
Rok wydania: 2007



   Ten zbiór tekstów reprezentatywnych dla obecnego stanu badań nad psycholingwistyką rozwojową jest nawiązaniem do wydanej w 1980 książki Badania nad rozwojem języka dziecka, pod redakcją Grace W. Shugar i Magdaleny Smoczyńskiej, oraz jej uaktualnieniem. Redaktorki niniejszej publikacji, dzięki niezwykle trafnemu doborowi tekstów, prezentują czytelnikowi różnorodne podejścia teoretyczne i badawcze, zapoznają go z najnowszymi dokonaniami, a przede wszystkim dostarczają mu rzetelnej wiedzy w omawianej dziedzinie. Praca jest adresowana do wszystkich badaczy języka, a przede wszystkim do studentów psychologii, pedagogiki, logopedii i filologii polskiej.

„Psychologia języka dziecka” wypełnia dotkliwą lukę na polskim rynku naukowej literatury psychologicznej - od ponad 20 lat nie ukazała się żadna praca na ten temat o tak dużej wartości poznawczej. Książka ma wartość dydaktyczną nie do przecenienia.
Z recenzji prof. Anny Brzezińskiej

Uważam tom za niezwykle potrzebny, mający szeroką grupę adresatów, tak wśród studentów różnych kierunków, jak i praktyków mających do czynienia z dziedziną rozwoju językowego człowieka i pomocą dzieciom z zaburzeniami rozwojowymi czy specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Z recenzji prof. Magdaleny Smoczyńskiej

Celem serii Teksty Źródłowe, w której ukazuje się niniejsza publikacja, jest stworzenie pomocy dydaktycznej w postaci zbiorów najważniejszych, przełomowych artykułów, które w swoim czasie wytyczyły nowe kierunki badań i nadal wywierają wpływ na myśl psychologiczną. Większość tekstów, które się w niej uk



Wydawca: GWP