Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

30g. Heath. Reklama. Co tak naprawde wplywa na jej

09-03-2012, 21:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112123003
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 18   
Koniec: 10-03-2012 23:30:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.


Dane techniczne książki:

Okładka twarda
Stron 160
Wymiary 210x150 mm
Autor Heath Robert
ISBN [zasłonięte]978-8389-147-9


Wydawca: GWP