WITAM SERDECZNIE NA MOJEJ AUKCJI :)
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST FUTERAŁ S-LINE
BLACK CASE LUX
SONY ERICSSONXPERIA ARC LT15i / X12
XPERIA ARC S LT18i
FUTERAŁ WYKONANY JEST Z WYSOKIEJ JAKOŚCI GUMO-KAUCZUKU
ETUI ZAPEWNIA OCHRONĘ DLA TWOJEGO TELEFONU PRZEDUPADKIEM I ZARYSOWANIAMI NP.KLUCZAMI.DOSKONALE PRZYLEGA DO TELEFONU.ŁATWY DOSTĘP DO WSZYSTKICH PRZYCISKÓW I ZEWNĘTRZNYCHZŁĄCZY.
**********************************NOWA GENERACJA POKROWCÓW**********************************
Wszystkie nasze towary są zawsze nowe i oryginalnie zapakowane.
W swojej działalności stawiamy przede wszystkim na Państwa zadowolenie, jak również rozwój firmy i profesjonalizm obsługi.
*******************************************************************REGULAMIN AUKCJI
1. Po wygranej aukcji otrzymacie Państwo od Allegro informację z naszymi danymi oraz o sposobach w jaki sposób sfinalizować. Prosimy o uważne przeczytanie wiadomości otrzymanej po zakupie.
2. Współpraca z klientem on-line powstała z myślą o zapewnieniu Państwu wygodnego funkcjonalnego dostępu 24 h na dobę -7 dni w tygodniu.
3. Przedmioty wysyłamy w dobrze zabezpieczonych kartonikach lub kopertach bąbelkowych.
4. Wysyłka zamówionych towarów następuje do 24 godziny, w dni robocze, od daty zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym.
5. Płatności można dokonać na trzy różne sposoby:
1. Płacę z Allegro
2. Zapłata przy odbiorze
3. Przelew bankowy
Dane do przelewu:
BRE BANK SA 47 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739860
Katarzyna Palicka
Os. Jana III Sobieskiego 4/4
60-688 Poznań
Nie wysyłamy towaru na podstawie potwierdzenia dokonanego przelewu.
6. Złożone zamówienia, drogą internetową wiąże się z koniecznością dopełnienia formalności – zapłaty za zakupione przedmioty. Brak kontaktu i zapłaty w ciągu 7 dni roboczych , powoduje wniesienie do Allegro o zwrot prowizji.
7. Potwierdzeniem dokonania zapłaty przelewem jest moment zaksięgowania pieniędzy na koncie. Jeżeli zapłata dojdzie do godziny 13:00 to wysyłka jest realizowana jeszcze tego samego dnia.
8. Jeśli otrzymałaś/eś przesyłkę i zawartość jest uszkodzona lub posiada defekt dzwoń 721 [zasłonięte] 052 lub pisz.
9. Proszę zapoznać się dokładnie z opisem aukcji. Znajdziecie tam Państwo potrzebne informacje o produkcie. W razie wątpliwości – prosimy o kontakt.
10. W przypadku opóźniania się przesyłki prosimy o natychmiastowy kontakt 721 [zasłonięte] 052 lub na adres e-mail.
11. Reklamację na Poczcie Polskiej możemy złożyć dopiero po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki.
12. Nie ponosimy odpowiedzialności za listy nie polecone. Takie przesyłki nie są rejestrowane i nie ma możliwości reklamacji na poczcie w przypadku zaginięcia. Dlatego prosimy o przemyślenie wyboru opcji wysyłki.
13. Kupujący bierze odpowiedzialność za listy w razie zagubienia go przez Pocztę Polską. Polecana przesyłka listem poleconym, ponieważ dostajemy dowód nadania.
14. Listem ekonomicznym, lub priorytetowym bez polecenia wysyłam maksymalnie 2 szt. i tylko na wyraźną pisemną na prośbę kupującego.
15. W przypadku gdy zakupiony towar nie spełni Państwa oczekiwań prosimy o pilny kontakt w sprawie reklamacji przed wystawieniem naturalnego czy negatywnego komentarza. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru. Towar nie może być używany Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
16. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowieni i informacje zawarte w regulaminie.
***********************************************************************************************