„PRZYGODY KOZIOŁKA MATOŁKA cz. III i IV” bajka ze wspaniałej kolekcji „Bajki-Grajki” wydawnictwo Omedia Sp. z o.o.
|
(zeszyt + płyta CD)
Na innych naszych aukcjach mogą Państwo znaleźć WSZYSTKIE BAJKI z tej kolekcji — ponad 100 tytułów! Przy zakupie minimum 15 bajek wysyłka gratis!
|
Przygody koziołka Matołka część 3 i 4. Dalszy ciąg przygód Matołka. W książeczce teksty Małgorzaty Strzałkowskiej. Tym razem podróżujemy po świecie razem z ciocią Koziołka.
|
Tekst bajki: Kornel Makuszyński Muzyka: Marek Sewen Czas trwania bajki: 49'00'' Aktorzy: Henryk Boukołowski
|
Dzieci uwielbiają słuchać bajek — to nie ulega wątpliwości. Uwielbiają słuchać bajek muzycznych? — Oczywiście! Proszę się przekonać. W naszej ofercie znajdziecie Państwo ponad 90 tytułów klasycznych bajek, napisanych przez znakomitych autorów (Andersen, Brzechwa, Chotomska, Konopnicka, Kipling, Makuszyński, Milne) nagranych i wydawanych w latach 70-tych i 80-tych na płytach winylowych i kasetach. Zostały one „odkurzone” przez wydawnictwo Omedia. Bajki nie zestarzały się, między innymi dlatego, że głosu użyczyli im najlepsi polscy aktorzy: Irena Kwiatkowska, Barbara Kraftówna, Magdalena Zawadzka, Iga Cembrzyńska, Władysław Hańcza, Jan Kobuszewski, Piotr Fronczewski, Wiesław Michnikowski, Marian Kociniak — te nazwiska mówią same za siebie. Może niewiele powiedzą naszym „milusińskim”, do których skierowane są bajki, ale ileż powiedzą ich rodzicom! Aktorzy z tzw. „starej szkoły”, z nienaganną dykcją i wyśmienitą techniką interpretacji, zaciekawią „malucha” i rozbawią niejednego dorosłego. Atutem naszych bajeczek jest ich moc dydaktyczno-edukacyjna.
„Bajka muzyczna to materiał, który pobudza do rozwoju funkcje słuchowo-językowe. Słuchanie bajek i piosenek przede wszystkim usprawnia spostrzeganie dźwięków i pamięć słuchową, a więc uczy skupiać uwagę na informacjach dźwiękowych, zapamiętywać je i przetwarzać. Pozwala to na odbieranie mowy ze zrozumieniem, służy wzbogaceniu słownika. Słuchanie (a nie oglądanie) bajek ma też wielkie znaczenie dla pobudzania wyobraźni. Śledzenie przebiegu wydarzeń, dokonywanie porównań, skojarzeń, przewidywanie, wyciąganie wniosków i wykonywanie podobnej pracy umysłowej kształtuje myślenie pojęciowo-słowne.” — opinia prof. zw. dr hab. Marty Bogdanowicz. |
Kupując na naszych aukcjach, akceptują Państwo regulamin sklepu dudusie-pl.
© by P.H.U. EPOPS, 2009
|
|
Oryginalna okładka pierwszego wydania na płycie winylowej
|
|